3raz3r Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei! Jeg er i skikkelig krigsfilmhumør for tiden, og kunne godt tenkt meg noen gode krigsfilmer som jeg kunne kost meg med. Jeg leter spesielt etter moderne krigsfilmer, slike som Black Hawk Down etc. Om det, mot forhåpning finnes en slik tråd fra før av(jeg har søkt, og fant ikke noe), så kan det godt bare linkes til denne På forhånd takk. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Rescue Dawn kom vel en moderne film, om den i det hele tatt kan kalles en film. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Rescue Dawn kom vel en moderne film, om den i det hele tatt kan kalles en film. Den handler om vietnamkrigen, om jeg ikke tar helt feil? Og jeg tenker ikke på hvilket år de er laget, men handlingen. Type nyere kriger, slike som Golfkrigen etc. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Aha, da må jeg beklage. Misforsto deg litt der. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Aha, da må jeg beklage. Misforsto deg litt der. Det går bra! Mulig jeg var lett å misforstå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jarhead er en kul film om det amrikanske militæret i en moderne krig som jeg ikke husker navnet på atm.. veldig morsom film, bare synd at slutten suger så hardt... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jarhead er en kul film om det amrikanske militæret i en moderne krig som jeg ikke husker navnet på atm.. veldig morsom film, bare synd at slutten suger så hardt... Det er golfkrigen. Den så jeg her om dagen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ellers er Full Metal Jacket veldig bra! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ellers er Full Metal Jacket veldig bra! Igjen, handler om vietnamkrigen. Jeg er på utkikk etter filmen hvor handlingen foregår etter 80-tallet. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Black Hawk Down Tears of the Sun (Usikker på årstall, men alt virker ganske moderne) Har også hørt om en miniserie som heter Over There, som handler om soldater i Irak. Aldri sett selv. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Black Hawk DownTears of the Sun (Usikker på årstall, men alt virker ganske moderne) Har også hørt om en miniserie som heter Over There, som handler om soldater i Irak. Aldri sett selv. Noen som har sett den? Jepp, denne har jeg sett. Ganske bra faktisk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Taxi to the Dark Side Beaufort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå