Gå til innhold

Hvor mye kunne jeg fått for min PS3?

Candey

Anbefalte innlegg

Er lysten på å selge min PS3 60 GB maskin på QXL ettersom folk er gale etter den som kan spille av PS2 spill. Men jeg har 250 GB i isteden for 60 GB. Så om jeg selger denne med 2 spill og en kontroller, + selvsagt alt som fulgte med fra før av...Mye kunne jeg fått for den?

Vil gjøre dette så jeg kan kjøpe 40 GB PS3en, så jeg tjener noen tusenlapper til overs. Vil gjøre dette siden jeg ikke har noen PS2 spill og spille av på den. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært stor fornøyd med alt over 7000. Tror virkelig ikke du får 9000 for den. Men du kan helt sikkert få en god pris for den :thumbup: Bare jeg får kjøpt meg en Hvit 40GB så går min til salgs og med 20+ ps2 spill DualShock 3 kontroll og 2-3 ps3 spill jeg ikke spiller mer. $$$$ :dribble:

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg hadde jeg vært stor fornøyd med alt over 7000. Tror virkelig ikke du får 9000 for den. Men du kan helt sikkert få en god pris for den :thumbup: Bare jeg får kjøpt meg en Hvit 40GB så går min til salgs og med 20+ ps2 spill DualShock 3 kontroll og 2-3 ps3 spill jeg ikke spiller mer. $$$$ :dribble:

Høres bra ut. Håper jeg får 7000,- selvsagt. :)

Lenke til kommentar

Hvit Ps3 selges vel i Japan? Kan vel kanskje bestilles?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...