tranzer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei! det skjdedde bare sånn en dag at jeg drev å spilte.. så merka jeg at jeg ikke hadde lyd på spillet "counter-strike" så sjekka jeg på instillingene.. men det var jo perfekt alt sammen.. så sjekker jeg på windows, om jeg har uheldigvis mute det.. men har heller ikke det dessverre.. så testa jeg noen sanger men det funka.. så når jeg gikk på youtube.com så kommer det ikke lyd DER heller.. Så akkurat nå har jeg INGEN aning på hva som kan være problemet Lydkort: nVIDIA nForce 570 SLI {MCP55P)-High Definition Audio controller "bruker intigrert lyd til hovedkortet evga 680i Mvh Tranzer Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vil tro det er en program feil, eller at du har gjort noe med instillingene dine. Så lenge det kommer lyd av det da du spiller av musikk så er det ikke defekt. Mvh stefan Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 hmm det er det jeg også lurer på.. men har dere noe anig på hva det kan være.. eller hva jeg kunne ha trykket?? hmm det er det jeg også lurer på.. men har dere noe anig på hva det kan være.. eller hva jeg kunne ha trykket?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå