Riona Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Håper noen kan hjelpe en kvinne i nød. Jeg skal kjøpe et harddiskkabinett til harddisken i min "netshop 1559 (bygg din egen bærbar)" PC-en er ødelagt og jeg har ikke skrujern for hånden så jeg finner ikke ut hvilken harddisk det er i den. Det jeg vet er at Netshop har anbefalt meg å kjøpe denne:Raidsonic "Icy Box" Drevkabinett 2,5" så den vet jeg at passer. Problemet er at jeg ikke vil handle hos netshop men hos Komplett ettersom jeg skal handle andre ting derfra i kveld. Men Komplett har ikke denne. Kan noen være så snill og hjelpe meg med å finne et kabinett som passer fra Komplett. Blir veldig glad for raskt svar Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Her finner du Kompletts utvalg av kabinetter. Velg en som passer 2,5"-disk, lommeboka og har gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Riona Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ok men det lurer på en ting til. på noen står det sata og på noen ide. Er dette noe jeg må tenke på? Endret 26. februar 2008 av Riona Lenke til kommentar
hwl Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ok men det lurer på en ting til. på noen står det sata og på noen ide. Er dette noe jeg må tenke på? Ja! Du må finne ut om disken du skal bruke i kabinettet er en Sata disk eller en IDE disk, da disse ikke er like og passer ikke om hverandre. Jeg har for øvrig noen av de kabinetta du linka til i første post og de fungerer utmerket og null problemer og meget praktiske med medfølgende "beskyttelsesetui" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå