Gå til innhold

Skal bygge PC i Xbox! 3.5K

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått kloa i en ødelagt Xbox, å så på mulighetene til å bygge en oc i denne! :D

Så da har jeg 2 alternativer når det kommer til HK.

Mini-ITX= Lav ytelse, men garantert plass.

Eit lite m-ATX HK= Høy ytelse, men litt gambling angående plass.

Xboxen er 30*21CM byggeplass, så det er litt begrenset med plass.

Tenkte ikke å bruke mer en MAX 3500.

(NB! Ingen gamer!)

Endret av LokarN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

m-atx vil ikke passe med mindre hovedkortet er betydelig mindre enn maksimum i standarden, en mer lovende formfaktor er Flex ATX, men jeg er veldig usikker på hvordan utvalget er i dette formatet, som daterer seg helt tilbake til 1999 og således for alt jeg vet kan være dødt.

Lenke til kommentar

med det kan du sikkert overklokke en cpu littegran. de støtter 1333fsb. =) hvis det er pata harddisk og dvd-drev i xbox kabinettet er det ikke mye mer en det hovedkortet cpu og ram du trenger. pentium E serien har lav kjøler , litt høyere en chipsetkjølern på hovedkortet. mulig du må kjøpe en lavere cpu kjøler.

Lenke til kommentar

du trenger ikke skjermkort. det er på hovedkortet. hvis det er noen utganger du mangler er det lurere å bytte hoedkort til en som har alt. selv har jeg et hovedkort med hdmi dvi og vga på media PC-en

edit, hvis jeg var deg ville jeg klept ut alle komponentene som jeg trenger i papp for å test feste det. sjekke om det er plass.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Xbox 360 antar jeg? Siden du spørr etter HK med maks 19cm bredde.

Prøve og bruke strømmforsyningen som følger med?

Og bruke Hardisken som fra før av er mountet i 360'en?

Aner ikke hvordan den ser ut der. Men litt lodding av en SATA kabel går vell ann?

Aner ikke om det kommer -5volt som du trenger. Og om aktivering av strømmforsyningen kan skje via HK du kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...