Porty Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Noen som kan gi meg noen tips på hvor jeg kan finne en bra treningsbok som illustrere forskjellige treningsøvelser, og som også viser/beskriver hva man trener med de forskjellige øvelsene? Vet ikke helt hvor jeg skal lete hen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hva skal man med bok når man har internett hehe http://www.dinstyrketrening.com/Styrketren...eny_Ovelser.htm finfin side der;) Lenke til kommentar
Porty Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 hva skal man med bok når man har internett hehe Det er sant nok det, men jeg syns det hadde vært greiest med en bok men det så ut som en veldig bra side thanks! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hvis du er virkelig seriøs så kan du jo sjekke boka skrevet av Arnold selv. Er vel en 800 sider med det meste rundt styrketrening. *edit* Linken falt ut, prøver på nytt Linky Endret 27. februar 2008 av hagfors Lenke til kommentar
Porty Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du er virkelig seriøs så kan du jo sjekke boka skrevet av Arnold selv. Er vel en 800 sider med det meste rundt styrketrening. Hadde vært greit å hatt den på norsk Ingen som vet hvor f.eks. treningstudioer kjøper bøkene di har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå