Gå til innhold

Volumkontroll på fjernkontrollen fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kabel TV (Canal Digital) og en 32" Hisense TV. Fjernkontrollen til TV må dessverre brukes, da volumkontrollen på fjernkontrollen til Canal Digital ikke fungerer. Vet at det ikke er noe galt med fjernkontrollen, da indikatoren for volum kommer opp på skjermen, uten at det øker.

Hva er problemet? Har en annen TV i stua, den fungerer heller ikke.

Takk for all hjelp.

Ble mye dumme ord her, vet ikke hvordan jeg skal forklare det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har kabel TV (Canal Digital) og en 32" Hisense TV. Fjernkontrollen til TV må dessverre brukes, da volumkontrollen på fjernkontrollen til Canal Digital ikke fungerer. Vet at det ikke er noe galt med fjernkontrollen, da indikatoren for volum kommer opp på skjermen, uten at det øker.

Takk for all hjelp.

Jeg bruker volumkontrollen til tven, har gitt opp de elendige fjernkontrollene til canal digital. Kjøper meg en harmony one snart, andbefales at du gjør det samme;)

Hei.

Takk for all hjelp.

Jeg bruker volumkontrollen til tven, har gitt opp de elendige fjernkontrollene til canal digital. Kjøper meg en harmony one snart, andbefales at du gjør det samme;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...