GN0105 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva tror dere man kan få for en super nintendo med 2 spill idag? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Man selger da ikke klenodier! 2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er den i god stand kan du vel få ca. 700 for den tror jeg. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 avhengig av hvilke spill det er.. Turtles in time f.eks får du mye for.. har ikke sett det billigere enn 500.. Lenke til kommentar
GN0105 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke veldig lyst til å selge den, men jeg trenger penger. Så derfor lurte jeg på hva man kunne få for den. Og spillene er dixe kong? og super mario, som er det beste spillet jeg noen gang har spilt Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 en SNES er vært så mye at den sitter godt planta i spillrommet mitt! Turtles in Time har jeg faktisk Du kan vel få solgt den til fjols på finn.no osv som tror den er sjelden osv for en god sum Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan få et par hundrelapper av meg Lenke til kommentar
GN0105 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen tips om på hva prislappen kan være på finn? Lenke til kommentar
BiB Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sikkert ikke så mye hvisd en er brukt. Mer verdt hvis den er urørt. Sikkert ikke så mye hvis den er brukt. Mer verdt hvis den er urørt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mitt råd: IKKE selg den. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor mye tror dere NES er verdt da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du får et velfortjent klaps i bakhodet om du selger en antikk gjenstand som NES eller SNES, de skal strengt tatt ikke selges men plasseres i glassbur av skuddsikkert glass og tilbedes vær dag som takk for deres frelse som de har gjort. Men om du nå må selge så ta i alle fall 800 spenn for den, kommer ann på hvor mange kontrollere du har med. Men spillet du selger med, Super Mario World, er alene verd pengene. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke selg den.. Har forsatt min SNES og gud hvor artig det er å dra frem gode gamle Super Mario World, ingen andre spill jeg kan si har like god spillbarhet! Lenke til kommentar
DenNorskeElg Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg har sett de gå for 1000$ (over 7000kr). Men hvis du venter en del år så vil verdien øke seg enormt. Så ikke selg den om før sånn 50 år, da kan du få titalls tusen for den (enda mer hvis den funker). Men det smarteste er å ta vare på den og la den bli så gammel som mulig Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 De har litt av samme problemet som commodore 64 og 10-øringene. Det er så jæ#¤! mange av de at de ikke er verdt stort. Bedre å bare holde på de. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Men akkurat som Commodore 64 og tiøringer er det få som er i bra stand og i salg. Markedet er for lite at det er vanskelig å finne en som selger en i bra stand, og en kunde som er villig til å betale for den. Jeg har sett SNES i noen retrobutikker på nettet, og de fleste går for ca 1.000 spenn, avhengig av tilstand og tilbehør. Har nok ikke kjøpt en selv ennå, men kjøpte for noen måneder siden Sega Master System og Sega Mega Drive II for ca 800kr pr stykk. Vil tro en SNES ligger i det området - om den er i bra stand, selvsagt. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 En Supernintendo i strøken tilstand(altså ingen skader og fungerer slik den skal), kan du få noen tusenlapper for om de kjente mario spillene er med(Mario all stars, Super mario world osv). Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Om den er i god stand, og det feks følger med esker/manualer eller liknende, så ville jeg prøvd å finne en samler som sannsynligvis er villig til å gi litt for dette. Om det er uten alle esker og manualer, så ville jeg heller prøvd en eller annen Facebook-gruppe for kjøp/salg. Der finnes det alltid noen som er i overkant nostalgiske, og av den grunn åpner lommeboka på vidt gap. Verken Super Mario World (finnes tross alt 20+ mill kopier der ute) eller DKC3 er så spesielle at det øker verdien noe særlig. Treffer du på den rette, så vil jeg tippe rundt en tusing. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Er det noen som i det hele tatt har sett førsteposten her? Startet i 2008, 7 år siden. Greit å diskutere verdi av SNES altså, men det er ingen av de nye innleggene som hinter om salg av SNES. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Er det noen som i det hele tatt har sett førsteposten her? Startet i 2008, 7 år siden. Greit å diskutere verdi av SNES altså, men det er ingen av de nye innleggene som hinter om salg av SNES. Ooooooops ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå