Stvg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Manualen står på svensk, noe jeg forstår lite av. Men det står ikke noen ting i høyre hjørne når jeg er inne i nettleseren, det står kun 3G. Selvom jeg har koblet til et nettverk.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Engelsk da http://www.jaspp.net/images_folder/N78UG/NokiaN78_UG_en.pdf Legg ned nettleseren så vil du se om du bruker 3g nett eller wifi. Du får jo også et valg når du først starter nettleseren din. Hvis du velger wifi nettverket ditt så er det jo logisk at den bruker det. Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja du har rett den vises, takk for hjelpen:) Men du vet ikke hvordan man slår av 3g? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare hyggelig Har ikke prøvd å slå av 3g. Men har sett at det automatisk skiftet til edge når jeg på et tidspunkt reiste med tog slik at jeg antageligvis reiste utenom dekningsområdet for 3g. Noen spesiell grunn til at du vil slå det av? Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ja det sluker strøm Edit: og en ting til, hvordan foregår streaming av tv? Har programmet MobileTV, vil det koste noe å streame så lenge jeg er tilkoblet WLAN? Endret 5. februar 2009 av Stvg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan man streame TV på N78? Hvordan? Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja jeg har lasted net et program som heter MobileTV som streamer tv til mobilen. Men jeg tør ikke bruke det pga jeg ikke vet hvor dyrt det blir. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Koble fra wifi. Aktiver programmet. Når det har startet kan du se om du har et hvitt 4kløver ikon, eller 2 motgående piler under 3g ikonet i displayet ditt. Hvis den kjører på 3g fremfor wifi så vil du uten tvil rekke å avslutte før du bruker noe mer enn 5kroner. Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om det finnes et program lignende We-Fi til N78. Ifølge Wefi.com fungerer det ikke til N78.. Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Btw har et problem med mobilen. La først inn 500 sanger på minnekortet, det funket fint og sangene var inne i musikkavspiller når jeg gikk inn på den. Men så la jeg over 300 nye, de er ikke i musikkavspilleren, men man må manuelt finne fram hver og en på minnekortet og spille av, da funker det. Men det er jo ekstremt tidtakende og kjedelig, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis være nok å trykke på oppdater i musikkspilleren? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis være nok å trykke på oppdater i musikkspilleren? Er det jeg gjør i slike sammenhenger Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis være nok å trykke på oppdater i musikkspilleren? Er det jeg gjør i slike sammenhenger ah, takk. Er ny med tlf så visste ikke om det. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 En ting til som er blitt kraftig oppdatert er GPS funksjonen. Før oppdateringen så hadde den ofte problemer med å beregne rute. Nå får den en satellitt lås med en gang jeg skriver inn adressen. Er det andre som også er lite imponert over plastkvaliteten på denne. Min er full av små riper etter noen måneders bruk. Har ikke hatt den i lomma med nøkler etc. Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Etter jeg instalerte den nyeste oppdateringen til min n78, har det kommet et blinkende brev øverst til høyre på skjermen ( på samme plass som tastelåstegnet osv). Noen som vet hva dette skyldes?? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Har kommet en ny oppdatering for N78. (v21.002) Changelog Har ikke merket noen store forandringer ennå. Har fortsatt problem med støy under video opptak (støy på lyden), Dvs: hører støy når jeg spiller av video opptak. Noen andre som opplever dette? Var helt fin med første firmware (ca 1 år siden). Endret 14. april 2009 av Tor Haakon Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Etter jeg instalerte den nyeste oppdateringen til min n78, har det kommet et blinkende brev øverst til høyre på skjermen ( på samme plass som tastelåstegnet osv). Noen som vet hva dette skyldes?? Sim-kortet er fullt for meldinger. Dette har ingen innvirkning på deg ellers, bortsett fra blinkende brev. For å fjerne det går du inn på Meldinger, velger SIM-katalog og sletter en melding derfra Lenke til kommentar
MAGT Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Etter jeg instalerte den nyeste oppdateringen til min n78, har det kommet et blinkende brev øverst til høyre på skjermen ( på samme plass som tastelåstegnet osv). Noen som vet hva dette skyldes?? Sim-kortet er fullt for meldinger. Dette har ingen innvirkning på deg ellers, bortsett fra blinkende brev. For å fjerne det går du inn på Meldinger, velger SIM-katalog og sletter en melding derfra Tusen takk, det virket Lenke til kommentar
SolitaryB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nokia Software Updater gir meg bare v 12.046 prøv *#0000# Jeg prøvde det på min. Jeg får opp at jeg har programvareversjon 11.043 - men når jeg søker etter oppdateringer får jeg beskjed om at det ikke er noen? Forøvrig, et annet problem jeg har er at det ikke virker som vibreringen virker på telefonen. Jeg har både satt generell, og lydløs profilene til å vibrere men det skjer ingenting (har testet dette ved å ringe til meg selv fra annen tlf). Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nokia Software Updater gir meg bare v 12.046 prøv *#0000# Jeg prøvde det på min. Jeg får opp at jeg har programvareversjon 11.043 - men når jeg søker etter oppdateringer får jeg beskjed om at det ikke er noen? Forøvrig, et annet problem jeg har er at det ikke virker som vibreringen virker på telefonen. Jeg har både satt generell, og lydløs profilene til å vibrere men det skjer ingenting (har testet dette ved å ringe til meg selv fra annen tlf). Noen som har noen tips? Eg sliter også med å få oppdatert telefonen har ikkje fått oppdatert den siden eg fekk den, ca. 1 år siden. Noen som har funnet ut noko om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå