Gå til innhold

Nokia N78 - Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Har nettop bestilt en N78 men har blitt litt skeptisk etter endel negativ omtale. Hva kan dere som har den si? Om tastene, programvaren osv.

EDIT: Ser at N78 er i strålingstoppen. Noen som har merket det? På høytalere f.eks, kjenner jeg angrer litt på at jeg kjøpte N78 :p

Endret av Stvg
Lenke til kommentar

Ting som jeg synes er dårlig:

-Ikke musikk-taster

-Telefonen låser seg av og til når jeg hører på musikk. Må da ta ut batteriet

-Lysestyrken på skjermen dtiller seg selv av og til.

Folk som mener tastene er dårlige har ikke brukt telefonen over tid, for når man blir vant med dem så er de ikke dårlige.

Du har sikker hørt om slark i bakdekslet? Dette løste jeg med å sette litt teip bak...

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Lyden i musikkspilleren er det ingenting å si på. Helt grei. Vil si den er bedre enn det den var på min gamle Sony W810i.

Wlan er også helt greit. Ikke like bra som på dataen da. Men jeg kan f.eks være i kjelleren hjemme og sitte på nett med routeren 2 etasjer over meg. (huset er av tømmer)

Så jeg vil si at wifi fungerer helt greit til at det bare er en mobiltelefon

Lenke til kommentar

Ved bruk av WLAN vil det komme frem en hvit firkløver i høyre øvre hjørne. Det står 3g i venstre hjørne ganske enkelt fordi du er tilkoblet et 3g nettverk. Det koster deg ikke noe ekstra før du bruker det til videosamtaler eller nettsurfing. Du vil da få to piler som går motsatt vei under 3g ikonet.

Alt står i manualen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...