JFM Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flere som opplever at lyssestyrken i displayet stiller seg selv etter oppdateringa? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Feh. Mener at den gjorde det før også, men at det har blitt mer tydelig nå. Dvs større variasjon. Synes det er fint. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ja, det gjorde det før ja. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil dette minnekortet funke i N78? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja. Minnekortet vil fungere helt fint. Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei! Har nettop bestilt en N78 men har blitt litt skeptisk etter endel negativ omtale. Hva kan dere som har den si? Om tastene, programvaren osv. EDIT: Ser at N78 er i strålingstoppen. Noen som har merket det? På høytalere f.eks, kjenner jeg angrer litt på at jeg kjøpte N78 Endret 1. februar 2009 av Stvg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ting som jeg synes er dårlig: -Ikke musikk-taster -Telefonen låser seg av og til når jeg hører på musikk. Må da ta ut batteriet -Lysestyrken på skjermen dtiller seg selv av og til. Folk som mener tastene er dårlige har ikke brukt telefonen over tid, for når man blir vant med dem så er de ikke dårlige. Du har sikker hørt om slark i bakdekslet? Dette løste jeg med å sette litt teip bak... Endret 1. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Takk for svar! Men er det generelt en god mobil? Funker wifi bra? Og er det god lyd i musikkspilleren? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lyden i musikkspilleren er det ingenting å si på. Helt grei. Vil si den er bedre enn det den var på min gamle Sony W810i. Wlan er også helt greit. Ikke like bra som på dataen da. Men jeg kan f.eks være i kjelleren hjemme og sitte på nett med routeren 2 etasjer over meg. (huset er av tømmer) Så jeg vil si at wifi fungerer helt greit til at det bare er en mobiltelefon Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ok, men dersom jeg legger inn et theme hvor screenshottet som er lagt ut av themet er på tysk, blir det da tysk hos meg også eller har det ingenting å si>? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er ganske sikker på at det ikke har noe å si Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ok, tusen takk for all hjelp JFM! Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har N78 et accelerometer slik at den kan riste for å skifte sang f.eks? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei Litt dumt. Den har foresten heller ikke IR-sender Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Årh, det var synd. Hva er IR sender? Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah, men den har jo bluetooth. Kan aldri huske å ha brukt infrarød noen gang. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kan ikke bruke telefonen som fjernkontrol til TV uten infrarød Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, har lett i tråden men fant det ikke, hvordan slår man av 3g? Og hvorfor står det 3g oppi hjørne på nettleseren når jeg surfer via WLAN, eller hvordan kan jeg være sikker på at det er WLAN jeg bruker? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ved bruk av WLAN vil det komme frem en hvit firkløver i høyre øvre hjørne. Det står 3g i venstre hjørne ganske enkelt fordi du er tilkoblet et 3g nettverk. Det koster deg ikke noe ekstra før du bruker det til videosamtaler eller nettsurfing. Du vil da få to piler som går motsatt vei under 3g ikonet. Alt står i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå