Locrin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Veldig rart. Lenge siden jeg har sett et så stort prishopp på en vare. Kan ikke si annet enn at jeg hadde flaks som fikk kjøpt den i det tidsrommet den kostet kr 1921 hos amentio. Sparte 700 kroner på den gitt. Det er mulig de hadde fått et billig parti fra nokia, som de derfor solgte billig videre. Da jeg bestillte min hadde de 17stk på lager. Nå har de 100+. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Det er mulig de hadde fått et billig parti fra nokia, som de derfor solgte billig videre. Da jeg bestillte min hadde de 17stk på lager. Nå har de 100+. Ja, men alle butikkene satte opp prisen med et par timers mellomrom. Må nesten ha vært Nokia som har bestemt at det skulle gjøres slikt. Endret 7. november 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
arild123 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har du standard minnekortet ifra Nokia (som fulgte med telefonen)?I såfall er det ikke rart at det kræsjet! Mange her på forumet som har hatt problemer med Nokia sitt minnekort. Kommer vel ifra Korea (trenger ikke si mer...) Det gikk sin tid før jeg svarte. Lurer på å sende inn tlf på ny. Minnet som jeg henvist til er av typen sandisk 8 Giga. Med andre ord ikke det som fulgte med telefonen. Når jeg tar bilder vil altså bildene ikke lagre seg på minnekortet, men kun i telefonminnet om jeg stiller den inn på det. Merkelig. Får forøvrig lagret musikk via kabelen på minnet. Et annet problem er at det går fryktelig treigt når jeg inne på bildemenyen om man kan kalle det det (galleri->bilder). Et annet moment som har som jeg hadde problemer med tidligere, som vart fikset etter at den vart flashet på nytt, er at tilbakeknappen responderer som avbryt. Eksempelvis når jeg bruker opera, og trykker tilbake, så faller jeg ut av programmet og helt tilbake til utgangspunktet. En annen bug er at FM-senderen er meget ustabil. Av og til virker den. Andre tider virker den ikke. Har prøvd med ulike radioer og avstanden er minimal. Endret 7. november 2008 av arild123 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen. Nå koster ikke telefonen så lite på amentio som den har gjort før. Vet ikke om jeg gidder kjøpe N78 da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte N78 på onsdag Er det noen som vet om det går ann å bruke blitzen som lommelykt? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer. Jeg kunne det på min gamle W810i. Men har ikke fått det til på denne. Savner det litt så hvis noen har noen innspill så er det fint. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøpte N78 på onsdag Hva måtte du betale for den? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 1799kr. På Expert med 1 års binding Telenor Frihet. Fint med foreldre som kan binde abonnement uten at de trenger ny telefon Men den koster bare 999kr med Telenor Frihet i telenors nettbutikk, så jeg betalte egentlig litt overpris. Men blir jo lettere å reklamere om det skulle skje noe. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ny software ligger ute for nedlastning (v 20.149) Endret 14. januar 2009 av Tor Haakon Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Changelog. Ikke så mye spennende for min del. Edit: Var visstnok ikke fullstendig changelog.. Endret 14. januar 2009 av PT Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ny firmware for telefonen tilgjengelig på "firmware over the air". EDIT: var litt sent ute ser jeg. Synlige forandringer: Nytt theme. Music Nytt oppdaterings icon i APP folder. Videosenter er forbedret. Nå fungerer realplayer og Opera Mini sammen. Videoene starter faktisk nå. Realplayer er også forbedret. Små forandringer i active standby. Muligens noe raskere i menyer. Kanskje bare noe jeg tror. Men føles bedre ut. Sikkert mye andre forbedringer, men det kan jeg heller komme tilbake til når jeg ser dem. Endret 14. januar 2009 av Xpi Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hva skjern når man oppdaterer? Alså, jeg er klar over at man får ny programvare osv. Men mistar man f.eks sine nåværende instillinger? Blir alle programmene avinstallert? Bør man ha minne kortet i under oppdateringa? Endret 15. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Alt av innstillinger, programvare o.l. skal bli tatt vare på, men det kan uansett være greit å ta en liten backup. Selv er jeg fryktløs og kjører på, men om du har noe som er kjipt å miste gjør du nok lurt i å ta en backup før du begynner oppdateringen. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg oppdaterte ved hjelp av *#0000# og lastet ned ny firmware, ingen innstillinger ble endret. Alle kontakter, programmer og innstillinger ble beholdt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nokia Software Updater gir meg bare v 12.046 Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nokia Software Updater gir meg bare v 12.046 prøv *#0000# Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det nye Music theme så veldig bra ut. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er det bare jeg som synes tastene har blitt mindre responsive etter oppdateringen? Opplever stadig vekk at jeg må trykke samme tast flere ganger.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det nye Music theme så veldig bra ut. Jeg merker ikke forskjell. Bortsett fra at "den aktive knappen" (play/pause, stop, next og previous) er blit grønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå