Gå til innhold

Koss PortaPro vs AKG K518 DJ

duligot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har mye av de samme egenskapene lydmessig, men er likevel temmelig forskjellige hodetelefoner.

AKG-ene er lukket, og er derfor bedre egnet på steder hvor folk ikke vil høre musikken din (synderne på toget sitter veeldig ofte med PortaPro), og du helst vil ha minst mulig med deg av dine medpassasjerers klaging om jobbforholdende og narkomane på Oslo S.

PortaPro isolerer null og niks.

Lydmessig er det mye smak og behag, men de deler det at de er basstunge, og litt dempete i toppen.

Komfortmessig blir det stilt i temmelig ulike klasser. Noen klarer ikke det lukkede designet på AKG-modellen nevnt, andre synes det er helt greit, selv om de ikke er egnet for å høre på i flere timer av gangen.

PortaPro presser ikke mye mot ørene, men henger på den annen side ikke mye på plass.

Lyden er ikke perfekt i noen av dem, men jeg holder, som vanlig, en knapp på K518DJ. Bedre lyd generelt, og en mindre jeg holder på å klippe over hodetelefonledningen på toget til p.g.a. bråk.

(Det var en spøk. Jeg sitter selvsagt med lukkede hodetelefoner, og blåser en lang marsj i hvor høyt "du" hører på. :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...