tobbe667 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hei Jeg har fått tilbud på en brukt ps3 (ca. 2 ganger i følge selgeren) for 4500. Da får jeg en 60gb ps3 med 2 trådløse stikker,5 spill og 2 filmer. I tillegg er det idiotforsikring i 3 år. Det følger også med ps3-rensedisk. Konsollen er den orginale med den største hardisken (60gb),kortlesere til mobilkort og kamera og 4 usb utganger. Det som også er positivt er at selgeren bor rett i nærheten av meg, så jeg kan hente deg selv. For øvrig er dette spillene og filmene som følger med... Spill: -The godfather: the don's edition -Need for speed: Carbon -Resistance fall of the man -Motorstorm -GTA4 (han har forhåndsbestilt det) Film: -Click (med Adam Sandler) -Hostel (av Quentin Tarantino) Det jeg lurer på er om jeg burde takke ja til dette tilbudet? Endret 26. februar 2008 av tobbe667 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det ville jeg gått for værtfall Du får mye for pengene der! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Slå til der! 60 gigen er ekstremt ettertraktet og mange ville gitt 2-3-4 tusenlapper til for den pakken der! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Absolutt, der får du veldig mye for pengene. Må ikke glemme at folk selger ps3 60 gb for 5 - 6000 kr nå for tiden, så det der var rimelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 "ca. 2 ganger"? Eh. Han har 4 spill, og han har brukt den "ca. 2 ganger"? Billig pakke, da. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Om du ikke tar den, så tar jeg den og selger den videre... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 paster du denne tråden bare for å håne alle dem som sliter med å finne billig 60gb eller ? stå på! og takk ja til tilbudet for svingende!! Om du får han til å skrive ut kvittering, evt oppsøke elkjøp eller hvor pokker han kjøpte den og gi deg kvittering så er du jo i himmelen.. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Han har kviteringen fra elkjøp selv! Drar å henter ps3'en i morgen By the way; er det noen forskjell på versjonen med 40gb og den med 60gb, sånn bortsett fra lagringsplass? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 herrefred.. ja.. Ps2 kompatibilitet, minnekort plass, støtte for SACD, 2 fler usb porter... Lurer på om det er 90nm arkitektur og ikke 60nm som 40en.. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Støtte for SACD? Hvorfor beslutta de å slutte å selge denne, og bare selge 40gb versjonen da? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 dette er diskutert 500.000 ganger før men here goes: SACD, om du ikke vet hva det er så har du nok heller ikke bruk for det, hifiklubben solgte en del SACD før, mulig dem gjør det ennå... kort fortalt høy kvalitets cd. De sluttet å selge 60gb for å kutte kostnader og forhåpentligvis selge flere konsoller... Funksjonene i 60en gjorde den en del dyrere enn det 40en koster.. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du ikke kjenner han så bør du sjekke kvitteringen fra elkjøp. Det er mye tyvegods ute i dette vide land Lenke til kommentar
virulence Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Særdeles gjev pris, slå til! Men som Tallyho sa over, sjekk gjerne kvitteringen. Surt hvis det f.eks er en JAP-PS3 han selger deg, da bakoverkompabiliteten plutselig ikke ville vært så stort pluss lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå