protozyko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som vet hvor man kan finne hvite baggy jeans? Kunne trengt et par og gidder ikke gå i sånn ekkelt toy, liker mest dongeri, men kan ikke finne noe rundtom. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg syns å ha sett er par hvite jeans på gant. sjekk der:) Lenke til kommentar
protozyko Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hm kan jo ta en tur innom der, men eg finner alltid så sinnsykt trange, eg liker di litt store eg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hm kan jo ta en tur innom der, men eg finner alltid så sinnsykt trange, eg liker di litt store eg. den jeg så på gant var ikke spesielt trang altså. Tror de har fått hvite bukser på dressmann og faktisk, så det på reklamen i sted i hvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå