Nikolaisen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Etter hele KNM Kvikk saken så har det blitt foretatt en del undersøkelser har jeg hørt. Er det noen som vet noen resultater fra disse undersøkelsene? Noen som vet hvilken avdeling ved marinen som kanskje er mest utsatt for stråling? Vil ikke få noe forplantningsproblem senere Lenke til kommentar
40mm Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Etter hele KNM Kvikk saken så har det blitt foretatt en del undersøkelser har jeg hørt. Er det noen som vet noen resultater fra disse undersøkelsene? Noen som vet hvilken avdeling ved marinen som kanskje er mest utsatt for stråling? Vil ikke få noe forplantningsproblem senere all you need is a tin foil susp Lenke til kommentar
Pysestrikken Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vil ikkje tru dette e den største faren idag...dei e meir bevisste på dette no...Sjøl e eg på dei nye fregattene og vi har ein del kraftige antenner og radarer..men alle områder med strålefare e merket og der e forbud mot ferdsel på dei aktuelle dekkene når dette e i bruk... Pysestrikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå