Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror eksen lurer meg, råd? Terra forsikring

Gjest Guest_pusejenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_pusejenta_*

Hei

I oktober 06 ble det slutt mellom meg og eksen. I fjor fant jeg ut at den ene hunden min fremdeles stod på hans navn i forsikringen. Vi ble egentlig da enige om at de pengene skulle vi glemme. Fordi han akkurat hadde betalt en termin skulle jeg overta etter neste. Men så gikk det i glemmeboken.

Pga at hunden kom utfor et uhell, kontaktet jeg han og ja han betalte fremdeles på forsikringen.

Selvfølgelig skal jeg betale det jeg skylder han, men nå sier han at jeg skylder han 3000,-

2 terminer i året, på litt over 500 kr.

Noen som vet tid terminene i Terra er?

Skulle egentlig satt over penger i kveld, men spørs om jeg ikke venter til i morra - i såfall må jeg ringe selskapet å få info fra dem.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er rene terminbeløp høres det mye ut. Hvis det var en egenandel som han har betalt når ulykken inntraff høres det ikke så ille ut.

;em det er uansett lurt å vite hva man betaler for, så jeg ville undersøkt.

EDIT:

Etter priseksemplene her så kan det jo se ut som noe slikt ligger på ca 1500kr året++

http://forbruker.no/pengenedine/bankogfors...icle1924106.ece

Kommer vel gjerne an på hvilken hund og hvilken forsikring dere har.

Hvis han teller med hele 2007 og har betalt for 2008 virker det ikke helt usannsynlig.

Alt etter hvilket forhold dere har nå burde det jo være mulig å få dokumentert hvor mye han har betalt. Si at 3000 var mer enn du trodde og spør hvilke betalinger han teller med da.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...