Gertab Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei! Syntes teksten på containeren i bakgrunnen var litt treffende Ellers et ganske ordinært bilde, prøvde og legge på litt vignetering. Vet ikke hvordan det falt i smak? Mvh Gert A Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Morsomt, men et ganske ordinært bilde som du selv sier. Ang. vignettering, så brukes vel helst til å forsterke en allerede eksisterende effekt, synes ikke det hjelper på det totale uttrykket her -Garanti Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 som du sier ganske ordinert men jeg synes det var veldig morsomt Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bildet kunne blitt ganske rått, spør du meg, hadde du bare fokusert og valgt en litt annen vinkel. Selv ville jeg gått litt lavere, og sentrert sandkassehjørnet mer, og gjerne eksponert litt lavere, og økt kontrast. Likevel likte jeg det også. Artig, fikk fornemmelsen av at det var flere barn i containeren, som bare ventet på arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå