kilogram Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hei! Har ein Toshiba Portege M400 tablet som eg kjøpte i USA for 1,5 år siden. Det er bare et år garanti på laptoper kjøpt i USA, så denne er sjølvsagt utanfor garantien, og no har den begynt å låse seg kvar gong den får et fysisk støt (dvs. å ha den på fanget er uaktuelt, og å sette den fra meg på et bord gjør også at den krasjer om eg ikkje er VELDIG forsiktig). Operativsystemet låser seg heilt (ingen endringar på skjermen i det heile), og etter omtrent 5-10 sekunder spinner vifta opp på full guffe (varm luft som kjem ut). Einaste eg kan gjere er å holde av/på-knappen inne i fem sekund. Eg har gjort følgande; 1. testa i Windows og Ubuntu 2. tatt ut ei og ei RAM-brikke og maskina krasjer fremdeles 3. tatt ut DVD-stasjon, krasjer fremdeles 4. tatt ut harddisk, latt maskina stå i BIOS, krasjer fremdeles 5. tatt ut modem, krasjer fremdeles Eg har ikkje funnet nettverkskortet (det trådløse), så eg har ikkje funnet ein måte å ta det ut på. Om nokon veit kvar det er, så vil eg vere takknemlig for å få vete det. Maskina har eit gyroskop, så den kan oppdage vibrasjon. Dersom eg slår på dette i Windows, får eg opp melding om at vibrasjon er oppdaga, og at harddisken er stoppa. Maskina krasjer ikkje av dette. Eg har veldig få idear til kva dette faktisk kan vere, så alle tips blir satt pris på. Vegard Endret 26. februar 2008 av kilogram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå