r2d290 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hallo tror jeg fulgte guiden for installasjon av CWC- 854 Wireless-G Cardbus Adapter på en bærbar hp-maskin (der det innebygde kortet er ødelagt). i starten av installasjonen skulle jeg velge mellom wifi-ettellerannet og performance-ettellerannet. valgte wifi, fikk beskjed om å sette i kortet, jeg satt ikke inn kortet fordi bruksanvisningen ber meg om å ignorere denne beskjeden, bruksanvisningen sier at den automatisk vil restarte seg (men det gjør den ikke), så jeg skrur den av etter en liten stund. deretter setter jeg inn kortet, skrur på datamaskinen, og ingenting skjer videre. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) sikker på at du har riktig driver da? (skjønner at du bruker cden som fulgte med men kan jo være noe feil fordet feks at det er en gammel driver som ikke støtter vista hvis du har det?) http://www.cnet.com.tw/download/cwc-854.htm jeg ville prøvd å sette inn kortet når du blir bedt om det og se om det funker.. eller evt prøve å legge det til manuelt via legg til ny maskinvare i kontrollpanelet p.s. post i riktig seksjon neste gang så kanskje du får fortere svar Endret 29. februar 2008 av madmats Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 hva er riktig seksjon da? takk, skal se litt gjennom det... Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hva er riktig seksjon da? tenkte at det fantes en egen sekjon for installasjon av hardware, men det er jo faktisk hardware.no sitt forum så det finns jo ikke akkurat lol så du har faktiskt postet rett (tenkte at folk som kan spesielt mye om hardwareproblemer ikke leser nettverk seksjonen så ofte) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 men, må takke deg. Var faktisk riktig at jeg skulle sette inn kortet når programmet ber meg om det. Så idiotisk av bruksanvisningen å be meg om å ignorere denne beskjeden da :S jaja, nettet fungerer hvertfall nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå