Uncle Albert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har prøvd å høre på dem, men det forholdet varte ikke lenge. Syns rett og slett musikken mangler litt følelse og atmosfære gitt. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Smaken er som baken. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Noen som så dem i går!? Fy faen det var rått! Men litt små-irriterende at de nye t-skjortene hadde pentagrammer + 666 og sånt.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil bare si at jeg hater Trivium Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil bare si at jeg hater Trivium Kan jeg spørre om hvorfor? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vil bare si at jeg hater Trivium Kan jeg spørre om hvorfor? Det lurer jeg også på..? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 de har tydeligvis gjort noe med ham, siden han hater de, fremfor å ikke like musikken deres... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) jeg liker dem ikke pga musikken men jeg hater de sangene jeg har hørt jeg hater dem for hva de prøver å være / tror de er når de helt klart ikke er det jeg hater dem for å turnere med Slayer (stakkars oh mighty Slayer. Men burde kanskje hata Slayer for å turnere med trivium? ) jeg hater vokalen i en del av det jeg har hørt osv jeg hater dem slik som jeg hater britney spears og slipknot etc og det er ikke vits i å overvurdere det å hate Når du velger å ikke like, så velger jeg kanskje å hate. Sånn er det, lifes a bitch ey? Endret 27. november 2008 av sureup Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ok. Kjønner deg kanskje. Sånne r det med meg og Jonas Brothers og.. Men jeg vedder på at hvis du hadde hørt bare på deres nye cd; Shogun i 1 uke, hadde du digga det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå