M-Gard Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Trivium er et thrash metal/metalcore band fra Orlando, California. Bandet ble startet i år 2000 av Matt Heafy og Travis Smith. Tilsammen har Trivium gitt ut 4 ofisielle plater: Ember To Inferno (2003) Ascendancy (2005) The Crusade (2006) Shogun (2008) Trivium's Offisielle Hjemmeside Trivium er et av mine yndlingsband, jeg liker alle albummene. Nåværende medlemmer: Matthew Kiichi Heafy, vokal/gitar Travis Smith, trommer Corey Beaulieu, gitar/bakgrunnsvokal Paolo Grogoletto, bass/bakgrunnsvokal Hva syns folka her på fourumet om Trivium? Diskuter beste album, beste sang o.l. Hva som helst egentlig! Endret 16. november 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Syns Ascendancy er best pga den kule vokalen! De er foresten noen jævlig fengende riff Ingen som har hørt om Trivium engang?? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De fleste har hørt om Trivium men det er få som liker det tror jeg, har selv ikke hørt noen særlig så skal ikke utale meg så mye Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Kan ikke si jeg har til mye over for Trivium bortsett fra at trommissen lager artwork for Opeth. Endret 18. august 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bra band ja! Litt som Bullet For My Valentine, bare at dei har beire teksta, mens Trivium har beire speling. Favorittsangen må vel være Guitar Duel (Trivium vs. BFMV) Heilt VILL solo et stykke ut i sangen., Lenke til kommentar
miiaaa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Trivium er et av mine favorittband:D liker nesten alle sangene! Men jeg klarer ikke velge noen favorittsanger, kommer ann på humør, og hva jeg vil høre der og da:) Desuten har jeg sett at de bruker bc rich gitarer mye, som er mitt favorittgitarmerke:D hurra:P før var Ascendancy mitt favorittalbum, men nå kan jeg ikke velge mellom dem heller :!: Lenke til kommentar
intheass Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det første har jeg ikke hørt for mye på, men Ascendancy er helt konge, The Crusade er greit nok, og etter ett par gjennomlyttinger tror jeg Shogun og er et meget bra album. Virker som de har gått litt tilbake til Ascendancy stilen, noe som er positivt Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trivium er et av mine favorittband:D liker nesten alle sangene! Men jeg klarer ikke velge noen favorittsanger, kommer ann på humør, og hva jeg vil høre der og da:)Desuten har jeg sett at de bruker bc rich gitarer mye, som er mitt favorittgitarmerke:D hurra:P før var Ascendancy mitt favorittalbum, men nå kan jeg ikke velge mellom dem heller :!: De bruker Dean gitarer. De begynte med Gibson, men følte Gibson ikke tok godt nok vare på de så de gikk over til Dean. Der har de utviklet sine egne modeller. Intervju på Dean sine sider med Matt og Corey om sine gitarer Lenke til kommentar
miiaaa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De bruker Dean gitarer. De begynte med Gibson, men følte Gibson ikke tok godt nok vare på de så de gikk over til Dean. Der har de utviklet sine egne modeller. Intervju på Dean sine sider med Matt og Corey om sine gitarer Ikke mitt poeng men ok... og på bcrich sine sider så dukker bilde av paolo opp på forsiden. http://www.bcrich.com/ Pull harder on the strings of youre martyr videoen var på forsiden dems før også Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe greit Men Paolo er bassist, ikke gitarist. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trivium har mye bra! De varmet opp for Iron Maiden (\m/) i 2006, så da måtte jeg høre litt på de for å være klar, og det har jeg gjort siden. Fugue er rå! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 YES! Endelig noen som liker Trivium her! Skal se dem i spektrum 24 november jeg Shogun eier Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har lyst å se de i Spektrum og, og det er litt av en gjeng som spiller den kvelden! Slayer, Trivium, Amon Amarth og Mastadon, sistnevnte er de eneste jeg ikke har noe forhold til. Var litt stemning for å se de i klassen, men når det kom til stykket var det visst bare jeg som var med så det falt litt sammen.. Folk ville heller se Slipknot.. Fra Shogun har jeg bare hørt et par sanger. Hva syns du om Trivium sine bidrag til Maiden Heaven i år og tributen til Metallica da i fjor? Syns Iron Maiden er veldig bra, mens de tilførte egentlig ikke Master of Puppets noe. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hva syns du om Trivium sine bidrag til Maiden Heaven i år og tributen til Metallica da i fjor? Syns Iron Maiden er veldig bra, mens de tilførte egentlig ikke Master of Puppets noe. Helt enig. Iron Maiden var rå men Master Of Puppets var ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Må si den Iron Maiden kovringen var blant de bedre Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Noen her som skal se dem sammen Slayer i spektrum den 24 november? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Trivium er et sinnsykt bra band. Faktisk var det de som gjorde meg interessert i å begynne å spille gitar da jeg så dem live i Bergen i 2005. Crusade er nok mitt favorittalbum. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Trivium skal signe ting klokken 17.00 på Bodymap i Oslo på Mandag den 24! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjedeligt band med uinterresange riff og kjedelige rytmer... Nei at de skal spille på Unholy Alliance er noe jeg kunne vært foruten, ta heller et fett band som Annihilator.. som faktisk har VARMA OPP for Trivium når de er en av de tidligste og største Thrash bandene... Bare tull alt sammen! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ja, det er nok ikke din personlige mening som svikter, det er nok hele arrengementet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå