Flygaren Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heisann! Sitter å ser på CPU-Z, og det ser ut som jeg bare har en kjerne i prosessoren? Eller; jeg kan bare se informasjonen om den ene kjernen. Skal det se sånn ut, eller er det noe jeg mangler? Finnes det noen måte jeg kan finne ut om prosessoren yter det den skal, eller noen programmer som kan booste ytelsen? På forhånd takk for svar mvh Kristian Lenke til kommentar
anordne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det står jo to cores?! Du kan jo prøve super pi og se hvor raskt din cpu klarer å beregne det, du finner sikkert andre som har brukt det og hvilken score de har. 3dmark tester og cpu. I everest ultimate er det også flere test programmer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er slik CPU-Z er. Ingenting som tyder på at prosessoren din ikke er rett detektert. Lenke til kommentar
Flygaren Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Det er slik CPU-Z er.Ingenting som tyder på at prosessoren din ikke er rett detektert. Grunnen til at jeg lurer er at det bare er en core som er beskrevet i CPU-Z, core 0. Det er vel en core 1 også, hvorfor er det ingen informasjon om den? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er slik CPU-Z er.Ingenting som tyder på at prosessoren din ikke er rett detektert. Grunnen til at jeg lurer er at det bare er en core som er beskrevet i CPU-Z, core 0. Det er vel en core 1 også, hvorfor er det ingen informasjon om den? Om du høyreklikker på cpu-z kan du velge kjerne, den bytter ikke hos meg da men last ned everest eller start tastmanager i windows så vil du nok se at alle kjernene er i skjønneste orden Lenke til kommentar
Flygaren Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ok, da er jeg med. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå