Gå til innhold

Bølle på tog blir OWNED!

Valkyria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje. Men da må det være veldig sære folk som er med på det. Da og lufte kuken neppe er normalt. Og klippet kan da umulig brukes til noe.

Så mer i rettningen: Sant. Da han fyren som drog ned buksene på bølla ble zoomet inn på så hinter det jo om at det er staged.

Synes det ser fake ut... Ser litt ut som det var tre personer med på det - Kameramannen, bølla og avsløreren.

Det at kameraet zoomer inn kan da vel ikke tyde på noe som helst, mener jeg da. Dessuten ser det ikke ut som om det er blitt tatt opp med mobil-kamera - og hvem ville ta sjansen på å ta frem sitt noe større videokamera og filme bølla som går rett på siden av en? En annen ting er reaksjonen til bølla. Han står jo bare der med buksene nede... Skulle tro han enten slo eller skubbet til avsløreren? Du ser også at avsløreren blir i fokus helt i starten av filmen.

Jeg tror den er fake.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Første jeg tenkte når jeg så denne var... fake! Og.. den første tanken er alltid den rette....? Da må jo også den andre være rett da?! For at min første tanke skal være rett?!?! OMG!! går å legger meg jeg! natta!

WTH... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...