RamDodge Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 beklager det blir nok ikke mere bilder fra meg på en stund. Det har skjedd noe med kamera,så jeg får levere det inn til rep. Det er vel noen andre her på forumet som kan fortelle mer om 17-85 IS. Må hele tiden snu og se på bryterne til AF og IS er på, hører ikke en kjeft fra dem. Ps: det har ikke blitt så mye kritikk av bildene som jeg har lagt inn,så da er vel ikke 17-85 så ille alikavel. Som sagt ingen av bildene er etterbehandlet det er for å vise hvordan objektivet er. Edit:La til noe mer. Tror at vi er på nogenlunde samme nivå Nautica men jeg føler ikke for å kritisere andres motivalg og bilder, men er mere ute etter andres subjektive oppfattning. Siden Canon bruker dette som kit objektiv på 40D så kan det vel ikke være så ille som noen testere skal ha det til? Men det virker jo som at det er en del variasjoner i optikken ute å går her. Er det fler som har dette objektivet som vil legge inn noen komentarer, gjerne noen som har Tamron 17-50 også. Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Om poenget med den hær diskusjonen e blitt å få se eksemplebilder tatt med 17-85en sjekk hær.. http://www.pbase.com/cameras/canon/efs_17-85_4-56_is Edit: Nokka gikk galt Endret 28. februar 2008 av Pirmin Lenke til kommentar
RamDodge Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Om poenget med den hær diskusjonen e blitt å få se eksemplebilder tatt med 17-85en sjekk hær.. http://www.pbase.com/cameras/canon/efs_17-85_4-56_is Edit: Nokka gikk galt Takk Pirmin, denne siden hadde jeg ikke sett Lenke til kommentar
RamDodge Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Takk for tips og linker folkens. Jeg tok sjansen på Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM jeg. Bestilt fra B&H nå og det blir med på tre ukers ferie i USA der jeg kan prøve det, om jeg ikke skulle være 100% fornøyd så får jeg heller få det justert. Jeg kjøpte US modellen som er litt dyrere så er jeg sikker på at WW garantien funker, slang med et Hoya UV filter og orginal solblender også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå