Toast Is Pimp! Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Les andre innlegg her. Og les artikkelen. Lenke til kommentar
veos Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har Nokia E90 bevegelsessensor? Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Meiner det var ein artikkel for ei stund sidan som fortalte om eit program som har ein "rist-funksjon" på fleire måtar i nye Nokia s60 med bevegelsessensor. For eksempel i spel, når det skal navigerast i musikklister, bildearkiv osv. Nokon som hugsar kva artikkel det var, eller namn på programmet, lenke til sida for nedlasting? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei gutt! Ja det ligger et gratis spill på wap.nokia.com Der bruker man bevegelses sensoren for spillet. Jeg prøvde det på min N70, virket dårlig. Min sensor er av den enkle typen, bare for og finne ut om bildene blir tatt når mobilen er vertikalt eller horisontalt. Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var denne artikkelen eg tenkte på. Fann den sjølv, til slutt. http://www.amobil.no/artikler/bruk_nokia_n...rs-vaapen/45525 Men ser ikkje ut til at det er stort. Berre for n95, og ennå ikkje lagt ut for nedlasting. Uansett er det slike funksjonar som kunne vore spennande. Satsar på at det kjem snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 @ hamiso: Det programmet du linker til er vel ute, en kamerat av meg har N95 og han har både FlipSMS, Star Wars-lasersverd, og et program som gjør at man kan bla seg i menyene ved å vippe på den. Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 @ hamiso: Det programmet du linker til er vel ute, en kamerat av meg har N95 og han har både FlipSMS, Star Wars-lasersverd, og et program som gjør at man kan bla seg i menyene ved å vippe på den. Ja, det er dette "nokmote" eg tenker på. men det virkar vel ikkje å vera heilt klart for "normal" nedlasting ennå? Såg ein stad at det berre er ein usignert prøveversjon som er klar. Og kan det brukast i andre telefonar? Som n82? Eller finnes det andre program med liknande funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg