hitokiri Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå trenger du bare å riste litt i telefonen din for å lese tekstmeldinger. Les mer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 har e51 bevegelsesensor? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) har e51 bevegelsesensor? Nei dessverre! Hadde en N95 før, men har gått over til E51. Litt synd at den ikke har det.. Fordi som har lyst på programet men ikke har lyst til å betale. Så må du nok signere filen selv. Jeg har laget en veldig enkel guide til dette. Guide til signering av *.sis filer(symbian) Endret 26. februar 2008 av Adda Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Oi, dette var faktisk en genial ide. Skulle gjerne hatt slik funksjon til iPhonen, pluss riste for å ta samtaler. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje greit at artikkelen sier hvilke nye Nokia-modeller som har bevegelsesensor. Er det andre enn N78, N82, N95 og N96 som har det? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 K850i har jo bevegelsesensor. Vil det si at programmet fungerer på K850i også? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 dette er vel ett S60 program... mao. det kan ikke brukes på K850 nei. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 in your face! skal teste ut dette, så kult ut^^ Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg bruker både flip silent og shake sms. Flip silent er perfekt for å "snooze" vekkerklokka. Shake sms er utrolig praktisk når man feks kjører bil, og ikke har tid til å knote med telefonen. Rist, vent, les. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vanskelig å installere For folk flest vil det imidlertid være svært vanskelig å installere programmet. Når du laster det ned, er det usignert. S60 krever at programmene du installerer har en signatur, så dette må du på en eller annen måte fikse før du installerer Shake SMS. Den kjøper jeg ikke. Alle programmer jeg har installert kommer usignert. Skjønner ikke hva problemet her er. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vanskelig å installere For folk flest vil det imidlertid være svært vanskelig å installere programmet. Når du laster det ned, er det usignert. S60 krever at programmene du installerer har en signatur, så dette må du på en eller annen måte fikse før du installerer Shake SMS. Den kjøper jeg ikke. Alle programmer jeg har installert kommer usignert. Skjønner ikke hva problemet her er. At det ikke er like lett å signere selv lenger. Nå må man ha Publisher-id for å kunne lage Dev-Cert. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fungerer det bare på S60 ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Men herregud, er ikke poenget med tastelåsen at den ikke skal kunne skrus av når man har den i lomma? Og her kommer et program hvis "feature" er å skru av tastelåsen når du løper etter bussen. Sikkert OK å ha muligheten hvis man lever et svært stillestående liv, men ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Den er vel neppe så følsom som tofagerl antyder. Du må sikkert påføre den en del g-krefter før den slår av tastelåsen, g-krefter det skal MYE til for å påføre den i lommen, selv om du løper etter bussen. Det er i alle fall min erfaring med ristefunksjonene på iPhone. De krever brå, faste bevegelser. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Men herregud, er ikke poenget med tastelåsen at den ikke skal kunne skrus av når man har den i lomma? Og her kommer et program hvis "feature" er å skru av tastelåsen når du løper etter bussen.Sikkert OK å ha muligheten hvis man lever et svært stillestående liv, men ikke noe for meg. Som de viser i videoen; det holder ikke bare å riste telefonen på hvilken som helst måte. Det kreves en spesiell bevegelse for å trigge funksjonen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Fungerer det bare på S60?Ja. Det er imidlertid ikke så vanskelig å portere det til UIQ-plattformen (om du kan programmeringspråket C++ osv). Det kommer UIQ-telefoner med bevegelsesensor. Porting from S60 to UIQ 3 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ser at det er ingen som har nevnt RotateMe. Dette er et fint lite program til N95 (og kanskje flere telefoner) som snur skjermen når du snur telefonen (slik som på iPhone). Dette kan være ganske snedig iblant, men jeg synes signeringsprosessen var nær uutholdelig. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nokia 5500 Sport har jo bevegelses-sensor (Den har jo skritt teller?) Å den er jo en S60 mobil, så funker det på Nokia 5500 Sport da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nokia 5500 har faktisk mulighet for å lese opp meldinger når man mottar disse. Man kan også velge neste sang, forrige sang, pause og starte bare ved å riste på telefonen (i musikkmodus). Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Når jeg skal installere Shake SMS så kommer det "serfikatfeil, kontakt prog.lev." =/ Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg