Gå til innhold

Bærbar gaming pc til 20K

minimee

Anbefalte innlegg

1=Linje nr. 1: Mvh LockBreaker

2=Linje nr. 2: Kabinett:Lian Li PC-V1100B PlusII PSU: MIST 1000w

3=Linje nr. 3: Notebook, Dell XPS M1710: CPU: Intel Core Duo T2600 RAM: 2GB DDR2 667mhz 4=GPU: nVIDIA Geforce GO 7900 GTX Chipset: Intel P945

;) Men er lov til å ha max 4 linjer! Ihvertfall det jeg fikk beskjed om fra moderator når jeg hadde 5 eller 6 linjer..

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar Phantom3D :)

Håper den kommer allerede imorgen, men prisene vil vell stige med rundt 5-6000kr? (pågrunn av utgått tilbud)

Usikker på hvordan det vil forandre prisene. Er jo ikke "helt syke" prossesorer så blir vel ikke helt galt. Får bare vente og se, mener jeg så diskusjon om disse prossesorene og når de kom et sted.. men husker ikke hvor.

Går vel ann å ringe dell og spørre om de vet noe i morgen uansett?

Lenke til kommentar

Håper den kommer allerede imorgen, men prisene vil vell stige med rundt 5-6000kr? (pågrunn av utgått tilbud)

Dell har hittil ikke gått tilbake på prisene når de først har begynt med tilbud. Kun når 8800 GTX kom, Penryn prosessorene burde føre til marginal økning.

Lenke til kommentar

Usikker på hvordan det vil forandre prisene. Er jo ikke "helt syke" prossesorer så blir vel ikke helt galt. Får bare vente og se, mener jeg så diskusjon om disse prossesorene og når de kom et sted.. men husker ikke hvor.

Går vel ann å ringe dell og spørre om de vet noe i morgen uansett?

Ja det sies nå at man kan bestille de nyeste prossessorene via telefon da, men har ikke prøvd det selv. Det kommer vell noe info i morgen på dell.no. Er litt usikker på det :)

Endret av Blacburn
Lenke til kommentar
1=Linje nr. 1: Mvh LockBreaker

2=Linje nr. 2: Kabinett:Lian Li PC-V1100B PlusII PSU: MIST 1000w

3=Linje nr. 3: Notebook, Dell XPS M1710: CPU: Intel Core Duo T2600 RAM: 2GB DDR2 667mhz 4=GPU: nVIDIA Geforce GO 7900 GTX Chipset: Intel P945

Men er lov til å ha max 4 linjer! Ihvertfall det jeg fikk beskjed om fra moderator når jeg hadde 5 eller 6 linjer..

Hadde 4 jeg også en gang. Og fikk beskjed fra et annet forum-medlem at jeg ikke skulle ha det. Og han henviste til brukervettreglene (eller hva de nå heter) :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...