huldal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte denne tv'n for 1.5 år siden. Nå er den inne for 3. gang og jeg skal da muligens få en erstatningstv... Og da er det store spm.... Hvilket får jeg? Noen som har peiling... De kan vel ikke gi meg en TV med dårligere specs.... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Er det samme tingen du har hatt TVen til reparasjon for 3 ganger? Hvis det er det så har du i tilfelle krav på å heve kjøpet og få pengene tilbake. Om de skal gi deg en erstatnings-TV må den være minst like god som TVen du leverte fra deg. Endret 26. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte en utstillingsmodell.... denne var omtrent 50% av fullpris. Så hvis jeg hever kjøpet vil jeg aldri kunne kjøpe meg en ny plasma. Jeg fikk tilbud om å heve kjøpet, men dette anbefalte ikke selger. Han anbefalte meg å sende den inn til ny "feilsøking" og kunne med 100% sikkerhet si at det ble erstatningstv... Så dette er en tv til utgangspunktet kr. 18.000,- Selv en ny erstatnings tv til 9000,- vil være bedre enn den jeg hadde???? Men denne tv'n var en meget bra tv for 2 år siden..... Så jeg bør vel kanskje få en tv som er i samme prisklasse???? 16-17.000??? Og ikke LG's rimligste til 9.000,-??? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du hever kjøpet har du krav på summen du betalte. Hvis du får erstatnings-TV har du krav på en TV med samme eller bedre specs enn den du gir fra deg. Er TVen 2 år gammel er det godt mulig at en tilsvarende TV idag koster halvparten. Om du betalte 9000 for en TV til 18 000 for 2 år siden får du ikke en ny TV verd 18 000 i innbytte. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hadde jeg betalt fullpris for tvn for 1.5 år siden, som var 18000,- Da ville jeg vært rimelig forbanna hvis de kom med en erstatningstv til 9000,- nå..... Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det kunne de godt ha gjordt, så lenge den hadde samme eller bedre speccs. Trenger jo ikke forske så lenge for å finne ut at teknologi synker i pris etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå