tidus2k4 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Der var datoen satt =) Kotaku Passer utrolig fint at jeg får de 3 første spillene i collection fra usa nå i mars, så har jeg noen måneder å gjøre de ferdig på før det blir mgs4 for alle Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Gud som jeg gleder meg! Dette blir legendarisk! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som et om en nettside hvor man kan forhåndsbestille samlepakken med de tidligere MGS spillene? Gleder me forresten utrolig til MGS 4, selv om at jeg ikke har spilt noen av forgjengerne Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse! Endret 26. februar 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bra datoen er satt, men er det ikke litt dumt å lansere et så bra spill midt på sommeren? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Tør ikke tro på dette, da det kan skje endringert blir flyttet til høsten eller senere! Uansett så er dette et must have spill! Endret 26. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Der var datoen satt =) Kotaku Øh, hæh? Mente jeg leste at spillet var i rute, og ville bli sluppet i mars/april som planlagt. Tydeligvis stemte ikke dette. Må si jeg er litt skuffet, 12. juni er lenge til synes jeg. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 HAha spillet kommer på bursdagen min, legendarisk bursdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Midt på sommeren? Heller tvilsomt spør du meg.... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette vil bli like godt som første gang jeg .... med dama. Er heldigvis ingen andre storspill jeg vet som kommer i juni-juli-august så tror det her vil selge som bare faen! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 HAha spillet kommer på bursdagen min, legendarisk bursdag. Konge! Samme dag som min også. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror vi venter til følgende : We're checking with Konami for official word on the matter and will update with additional information soon Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ... Lenke til kommentar
Agg Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Der var datoen satt =) Kotaku Øh, hæh? Mente jeg leste at spillet var i rute, og ville bli sluppet i mars/april som planlagt. Tydeligvis stemte ikke dette. Må si jeg er litt skuffet, 12. juni er lenge til synes jeg. Det er lenge siden det var planen å slippe det i mars\april, da det ble sagt at de var i rute og at spillet ikke kom til å bli utsatt igjen var det snakk om "second quarter" hvilket passer bra med juni. Men dette er uansett bare rykter, så vi får vente til Kojima, eller noen andre i teamet hans bekrefter dette før vi feirer... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse! Er det ikke til PS3 denne samlerutgaven kommer da? Og PS3 er vel sonefri? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Konge. ca 5 dager etter siste eksamen. Passer perfekt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Faen, mitt i eksamenstiden. Det går dårlig gitt ... Krysser fingrene for at jeg er ferdig med alle eksamener til den tid! Pluss at det blir dårlig vær den ei uke framover etter den datoen Forresten dere som snakker om at det ikke er lurt/sannsynlig at det blir lansert om sommeren. Nå har utviklerne sagt at det ikke blir flere utgivelser og at spillet er i rute til andre kvartal. 12. juni er ikke en veldig bra dato for spill, men når vi ser på line-upen for høsten så kan det jo jevne seg ut med at de har mindre konkurranse. I tillegg så holder de jo ord. Før datoen blir bekreftet må vi jo ta det for det det er, nemlig et rykte, men personlig ser jeg ikke bort i fra at dette kan stemme. Endret 26. februar 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Smash Bros. Brawl i mars (i USA vel å merke), GTA IV og Mario Kart i april, Age of Conan i mai og MGS4 i juni... Fint at man greier å spre datoer litt utover året i motsetning til i fjor hvor alt kom de siste månedene før jul. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Samlerutgaven har ikke kommet i PAL-version ennå, såvidt jeg vet. Så hvis du ikke sitter med en amerikansk PS3, som vår kjære tidus, må du nok bite i det sure eplet. Edit: Og, ja. Dette blir definitivt tidenes spill-opplevelse! Er det ikke til PS3 denne samlerutgaven kommer da? Og PS3 er vel sonefri? Samlerutgaven kommer til PS2 - som dessverre ikke er sonefri, derfor er samlerutgaven heller ikke sonefri til PS3 som man også kan spille PS2-spill på. Lenke til kommentar
TitanKvad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Av en merkelig grunn begynte jeg plutselig å glede meg noe #¤"% til sommeren! Men er vel bedre å være forberedt på det værste slik at man ikke går og tripper mot 12. Juni og det så blir offentliggjort at det kommer februar 2009. Håper forøvrig at PS3en kanskje synker litt i pris før det, for jeg gidder ikke å kjøpe den før dette spillet. Endret 26. februar 2008 av TitanKvad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå