Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har ødelagt min trofaste W810i og er på utkikk etter en erstatter. Bindingstiden min har snart gått ut, så jeg kan om ikke lenge kjøpe en ny telefon på abonnementet mitt. Det står da mellom Sony Ericssons W910i og W580i. Med abonnement koster W910i rundt 1500,- mens en W580i koster 1,- Jeg skjønner jo av prisene at W910i er en bedre telefon, men hvor mye bedre? Hva er de største forskjellene? Og er det i det hele tatt noe vits å legge de ekstra 1500,- i telefomkjøpet? Endret 25. mars 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har en veldig god tips til deg siden du ønsker W910i eller W580i. Prisen er ikke så stor forskjell som du tror! Hvis du synes det er dumt å betale mobilen til fullpris så er det best å kjøpe mobil med abonemang. Men da blir det dumt å betale mye når du skal bruke den. Det beste er som sagt å kjøpe mobil med billig abonnemang. Hos Netcom så selger de disse mobilene uten operatørlås ganske rimelig. Det du kan gjør er å kjøpe mobilen med NYTT mobilnr og kun betal faste avgifter på mobilen hver måned. Blir på en måte å kjøpe mobilen på avbetaling uten renter! Så kan du bruke et annet billig abonnemang som du oppretter eller kanskje bruker idag. Det har jeg gjort og det fungerer helt utmerket W910i Uten operatørlås med 1GB minnekort Pris: 790kr Månedspris: 129 kr Totalpris: 790 + (129 x 12) = 2338 kr Gratis frakt! W580i Uten operatørlås Pris: 490kr Månedspris: 129 kr Totalpris: 490 + (129 x 12) = 2038 kr Gratis frakt! Her har du sammenligning av mobilene! Jeg vil anbfal deg W910i, siden da har du 3G og super3G med mobilen. Det har du ikke med W580i. Endret 26. februar 2008 av Adda Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Det der var slettes ikke dumt.. Men det vil dessverre ikke lønne seg for meg. Jeg har funnet frem til det abonnementet som lønner seg best for min bruk, og det har jeg snart brukt et år. Når jeg da skal videreføre dette abonnementet får jeg i mine øyne en telefon "på kjøpet". Jeg følger nok ditt råd og lander på en W910i, men det blir billigere for meg å kjøpe den til 1500,- siden det er det abonnementet jeg kommer til å bruke uansett.. Lenke til kommentar
trheim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har ødelagt min trofaste W810i og er på utkikk etter en erstatter. Bindingstiden min har snart gått ut, så jeg kan om ikke lenge kjøpe en ny telefon på abonnementet mitt. Det står da mellom Sony Ericssons W910i og W580i. Med abonnement koster W910i rundt 1500,- mens en W580i koster 1,- Jeg skjønner jo av prisene at W910i er en bedre telefon, men hvor mye bedre? Hva er de største forskjellene? Og er det i det hele tatt noe vits å legge de ekstra 1500,- i telefomkjøpet? Hei,har hatt w580i tidligere og har nå w910i.Bare ut i fra byggekvalitet så burde valget være enkelt,ser ikke ut som du bytter telefon så ofte,i motsetning til visse andre..Sistnevnte mobil er mye mere robust og har ikke plastikk-følelsen som du får på w580i.Er selv kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå