oizann Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Legger ved en bilde fil her,dette er ubuntu server 7.10. Jeg synes det bruker mye ram?Å det ligger alltid i cache,det "slippes" jo aldri? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Systemet ditt vill alltid prøve å ha mest mulig data i cache i håp om å spare tid, så det er helt normalt. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er sånn kjernen fungerer. Ubrukt minne er bortkastet minne Jeg bruker 90% av RAMen, men "bare" 50% er i bruk av applikasjoner. Hvis du er spesielt interessert : http://virtualthreads.blogspot.com/2006/02...e-on-linux.html Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 ok Jeg som trodde dette kunne være forklaringen på hvorfor ingenting i torrentflux blir 100% Alt stopper å står å laster ned om og om igjen,altså om noe er 500mb så kan den godt laste ned 4gb uten å bli ferdig... Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Høres ut som om du tar i mot korrupte pakker. Garantert kompisen i andre enden som har jalla-forbindelse. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som sagt, dette er helt normalt, og gjør at tidligere brukte programmer laster fortere, etc. Om et nytt program skulle trenge minne som brukes til cache, blir dette frigjort med en gang. Derfor kan du alltid regne minne som brukes til cache som ledig minne. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Høres ut som om du tar i mot korrupte pakker. Garantert kompisen i andre enden som har jalla-forbindelse. Det skjer på en del torrents,så tviler.Om jeg prøver på andre maskin med utorrent så går det helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå