Nord-Skandinav Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Gå inn i cmd (kjør - cmd), og skriv inn ipconfig der. Der tar du standard gateway, og skriver den inn i nettleseren. Passord og alt annet er slettet på ruteren når du har skiftet firmware. Nå er brukernavn root, og passord admin om jeg ikke tar feil. Det står hvertfall på hjemmesida til dd-wrt. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) "Firefox klarte ikke å opprette en tilkobling til tjeneren på 192.168.1.1." 192.168.1.1 er min standard Gateway ifølge ipconfig. Men jeg kommer fortsatt inn om jeg følger linken din, oppslagsverk http://192.168.1.1/Management.asp Brukernavn "root", og passord "admin" funket ikke for meg Endret 22. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Her er direktelink til dokumentasjonen. Den kan nok hjelpe mer enn jeg kan. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Index...27s_settings.3F Edit: glemte linken^^ Endret 22. mars 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvis du har endret passord så kan du bare resette routeren. Eldre versjoner har annet bruker/passord... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 I didn't change the password, it was the firmware upgrade that changed my login-info. Therefore I was wondering what the default login-info was, after upgrading to DD-WRT, if there is any defaualt info If I reset my router, what happens then? Do I have to install it all over agian, and find a new password and all that shit? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Prøv med Brukernavn: admin og pw: root Skal ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
Gauner Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Noen som gidder å legge ut en "veiledning for dummies"? har en WRT54GR som krangler litt ved nedlasting... Endret 21. september 2008 av Gauner Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som gidder å legge ut en "veiledning for dummies"?har en WRT54GR som krangler litt ved nedlasting... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://utorrent.com/faq.php#Special_note_f...G_GL_GS_routers Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Stresset også veldig med dette på mine bokser. Kjørte DD-WRT v.23 en god stund og alt fungerete utmerket. Oppgraderte til V.24 Sp1 og alt hang seg ved bruk av torrent. Prøvde alle tipsene google kunne finne uten at det hjalp. Har nå prøvd med Tomato en stund og jeg er mer en strålende fornøyd. Torrenter var plugg and play. Ikke minst fikk jeg bedre hastighet på linja en med DD-WRT. Men dette kan jo selvsagt være tilfeldigheter Endret 23. september 2008 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå