Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Linksys WRT-54GL

Anbefalte innlegg

Gå inn i cmd (kjør - cmd), og skriv inn ipconfig der. Der tar du standard gateway, og skriver den inn i nettleseren. Passord og alt annet er slettet på ruteren når du har skiftet firmware. Nå er brukernavn root, og passord admin om jeg ikke tar feil. Det står hvertfall på hjemmesida til dd-wrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I didn't change the password, it was the firmware upgrade that changed my login-info. Therefore I was wondering what the default login-info was, after upgrading to DD-WRT, if there is any defaualt info :hmm:

If I reset my router, what happens then? Do I have to install it all over agian, and find a new password and all that shit?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Stresset også veldig med dette på mine bokser. Kjørte DD-WRT v.23 en god stund og alt fungerete utmerket. Oppgraderte til V.24 Sp1 og alt hang seg ved bruk av torrent. Prøvde alle tipsene google kunne finne uten at det hjalp. Har nå prøvd med Tomato en stund og jeg er mer en strålende fornøyd. Torrenter var plugg and play. Ikke minst fikk jeg bedre hastighet på linja en med DD-WRT. Men dette kan jo selvsagt være tilfeldigheter ;)

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...