sishkebab Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) hvordan kan man kjøre flash filer på mobilen når man surfer? jeg har nokia n73 ME. Er det noen program til det? (add on til browser). Jeg tenkte på youtube og sånt... takk på forhånd Endret 26. februar 2008 av sishkebab Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er dessverre ikke mulig med din telefon per dags dato, men fullt mulig det kommer en FW update da blandt annet N95 8GB støtter det allerede. Det går også rykter om at neste versjon av Opera Mobile skal ha støtte for dette Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hvordan kan man kjøre flash filer på mobilen når man surfer? jeg har nokia n73 ME. Er det noen program til det? (add on til browser). Jeg tenkte på youtube og sånt... takk på forhånd Men du trenger ikke flash for å se youtube videoer ... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Orginale YouTube videoer er flash. FLV-filer. Du kan laste ned EmTube. Da kan du se på Youtube videoer på mobilen. Programmet er gratis. Du kan også åpne lokale filer fra telefonen og spille de av der uten å koble deg til nettet. Laster du ned videoer fra YouTube til PC-en, så husk å skriv inn endelsen: .flv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå