Gå til innhold

BK: Forfall II


BorgSol1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte dette bildet godt. Kunne det ha vært litt mer luft på venstre side? Tenkte på hvis det var litt mer vidvinkel å gå på. Hadde vært artig å se en variant med det, men det er ikke sikkert det hadde vært bedre. Bildet er uansett veldig tiltalende, både med og uten rammen egentlig.

 

Takker for comment! :) Dessverre ikke mere å gå på på venstre siden ettersom hovedhuset som dett skuret hører til står der. Det er under oppussing med bølgeblekk foran vinduer osv slik at jeg ikke ville ha det med på bildet. Men år huset er ferdig oppusset blir det noe annet. Legger ved ett bilde på hvordan det egentlig så ut en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Kanskje skalére ned til 1000pixel på lengste side neste gang? Just a thought :)

 

Ellers var det et fint bilde. Fikk en gammeldags følelse av det, som du sikkert prøver å formidle også.

 

takker for comment! Skal ta forslaget til etterretning! :) Alltid hyggelig

om bildet "gir" noe til den som ser på det. Inspirer til å fortsette å ta bilder og legge de ut på nett :)

Lenke til kommentar

Hm. Liker motivet, men jeg synes blurringen ble litt for kraftig. Og den føles litt for kunstig. Jeg skjønner poenget, å få frem et inntrykk av at det er tatt med gammel optikk, men det blir litt for synlig at det er en photoshop-effekt.

 

Kanskje redusere mengden blurring en god del, og heller legge på litt lysavfall i hjørnene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...