Gå til innhold

Hvilken ADSL leverandør har du?

Anbefalte innlegg

Har StjeleH O R ADSL med den j*vla 1 GigaByte sperra! :roll:

Telenor! Dyrt og dårlig! Vært nede flere ganger..... Er fornaøyd med hastigheten da.. 738 ned når det skal være 704... :woot:

Slutt og syt over den 1 GB grensa, du har selv valgt den løsningen ( eller foreldrene dine). Du kunne ha valgt bluecom eller tiscali istedenfor, eller en av de andre telenor pakkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel må si meg enig med at Bluecom driter litt på draget nå.

Har hatt de siden november, og var fornøyd i started, på tross av mye linje trøbbel og overgang fra telehor svinderne.

I dag toppet det seg. Jeg målte 600/200 på tre uavhengige servere i hastighet. Jeg betaler for 2048/256... Har sendt en mail til bluecom der jeg forlanger svar og kompensasjon. Har 90% av tiden ligget på under 1600 i nedlasting og noen få ganger blitt målt over.Må si å ligge på over 20% packetloss hele tiden er uakseptabelt uansett leverandør.

Skal ha linja ut perioden jeg har betalt for (ut april), så går jeg sikkert for SDSL om det ikke blir for dyrt for meg med 2000/2000...får se.

Anbefaler ikke telenor eller bluecom lenger.

Har kranglet stort med faktura avdelingene til begge.

Hos telenor gikk det så langt som at jeg måtte komme med trusseler for at de kunne fixe opp i sine egne feil.

Latterlig!

Mange av mine venner skryter av Catch, så det blir nok det neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...