Gå til innhold

Hvilken ADSL leverandør har du?


Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt ADSL i snart 2 år og ønsker å bytte leverandør. Grunnen er dårlig & ikke eksisterende kunde support hos Bluecom.

Er alle ADSL leverandører sånn?

 

Bluecom sender ut inkassovarsel selv om faktura er betalt? Bruker flere dager i tlf / mail for å rette opp deres feil. Sender mange mail, får ikke svar. Prøver tlf, men "vennligst ikke legg på, du får snart svar" osv. De sier ikke i hvilket år!!

 

Så nå er jeg grundig lei hele Bluecom.

 

Hvilke erfaringer har andre & du, med din leverandør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytta nettopp fra Telenor til Bluecom. Er fornøyd så langt! (men selve overgangen gikk ikke helt smertefritt pga Telenor gav Bluecom feil verdier...) Syns supporten var bra i denne anledning (selv om det tok en uke å finne ut hva som var feil). De ringte meg til og med opp en uke etter og spurte om alt fortsatt var som det skulle, og om det var noe jeg lurte på. God service!

Lenke til kommentar

bluecom. ingenting å klage over. valgte de fordi har mange venner som har hatt dårlig erfaring med ngt. F. eks, fra en venn av meg bestillte adsl hos ngt, så tok det 4 måneder før en venn av meg fikk adsl inn i huset. bluecom leverte dagen etter det de hadde lovet.

eneste problemet er at de sender regningene hver 6. måned, og det blir dermed et lite sjokk hver gang. 6x700=4200

Lenke til kommentar

Har NextGenTel (1024/512)

Bra stabilitet på linja, og bra fart. Ligger rundt 1170 kbps i d.load på ITavisen - speedometeret. Upload ca. 450 kbps - kunne vært bedre.

 

Kundeservicen kunne vært litt bedre. Til tider lang responstid på mail (opptil 1 uke.) og lang ventetid på telefon.

Men alt i alt, solid og seriøs leverandør.

Lenke til kommentar
Har ingen ADSL leverandør.

Har derimot en SDSL leverandør (CatchCom)  :)

Kan ikke si noe annet enn at jeg er ufattelig fornøyd med linja.

 

Har også linje frå CatchCom som er levert av eit lokalt firma. Nettopp dette gjer at kundeservicen er særdeles god. Det bur nemnast at eg kjenner ein av eigarane av firmaet, noko som hjelper godt.

Lenke til kommentar

Har dessverre Telenor, eller skal jeg si telehor? :D:D

Hatt en del problemer med ikke å komme på nett osv... jeg vil på det sterkeste anbefale Next Gent . 1mbit linje. en venn av meg har det og jeg tror han er veldig fornøyd! lykke til med valget :D:D

 

mvh

jensemann

 

funka ikke å si t e l e h o r.. da vet alle det til en annen gang. skal slutte å si det selv og da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...