Gå til innhold

Hvor mange her på forumet har kjøpt 30D hos JP.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP)

Eg var den eine som handla på MPX :)

Jepp,som sagt hos MPX og når en hadde solgt objektivet som var med var det pluselig et svært rimelig kamera,da var en plutselig nede på 3200 kr.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP)

Eg var den eine som handla på MPX :)

Jepp,som sagt hos MPX og når en hadde solgt objektivet som var med var det pluselig et svært rimelig kamera,da var en plutselig nede på 3200 kr.

Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten..

Endret av Patrol_33
Lenke til kommentar

Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne.

Som en kamerat av meg alltid sier: Den siste idiot er ikke død. Men meg klarer han ikke å lure ...

Tom

Lenke til kommentar

Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne.

Nå var det ikke brukt da og kun fakta var lagt ut da jeg solgte det på nettet, jeg hadde satt det til høyeste bud over 500,- . så blir det vel opp til folk selv hva de vil gi.

Solgte også et ef-s 55-250 mm IS, det var satt til høysbydende over 2000, gikk for 3000 men da fikk han solblendern med :cool:

Lenke til kommentar

Nå var det ikke brukt da og kun fakta var lagt ut da jeg solgte det på nettet, jeg hadde satt det til høyeste bud over 500,- . så blir det vel opp til folk selv hva de vil gi.

Solgte også et ef-s 55-250 mm IS, det var satt til høysbydende over 2000, gikk for 3000 men da fikk han solblendern med :cool:

Det finnes mange der ute som ikke sjekker ny pris på produkter, og blir revet med på auksjoner.

Men 3 store for 55-250 er vel mer en den koster ny i butikk, inkl solblender.

Lenke til kommentar

En ny, ubrukt Canon EFS 18-55 fra butikk, koster 800-1000 kroner. En ny 55-250IS koster rundt 2500, og solblender et par hundrelapper. Så vil påstå at Snekker'n fikk meget god pris for disse objektivene. Men det er jo ikke hans feil at folk ikke sjekker priser, og går "bananas" på auksjoner.

Selv fikk jeg solgt en nær verdiløs Cosina 100-400 med en periodisk fokusfeil/FEE feil for 1800 kroner. Fikk på diverse tester på nettet blant annet 0,8 av 10 mulige poeng (og noen bittelitt mer positive). Jeg fikk objektivet gratis av min arbeidsgiver et par år tidligere da han ikke gadd å sende det til reparasjon. Dårlig samvittighet? Absolutt ikke... jeg satt minstepris til 2-300 kroner om jeg ikke husker feil, og opplyste til og med om at man fant mer informasjon om man søkte på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...