Kaffilars Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP) Stephan, no får vel eg superrabatt hos JP ? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP) Eg var den eine som handla på MPX Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP) Eg var den eine som handla på MPX Jepp,som sagt hos MPX og når en hadde solgt objektivet som var med var det pluselig et svært rimelig kamera,da var en plutselig nede på 3200 kr. Endret 8. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Eg vidareformidla tilbodet på via intern epost på jobb og det resulterte i 5 nye Canon 30D-eigarer.. (1-MPX og 4-JP) Eg var den eine som handla på MPX Jepp,som sagt hos MPX og når en hadde solgt objektivet som var med var det pluselig et svært rimelig kamera,da var en plutselig nede på 3200 kr. Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten.. Endret 8. april 2008 av Patrol_33 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten.. Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten.. Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne. Som en kamerat av meg alltid sier: Den siste idiot er ikke død. Men meg klarer han ikke å lure ... Tom Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten.. Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne. Nå var det ikke brukt da og kun fakta var lagt ut da jeg solgte det på nettet, jeg hadde satt det til høyeste bud over 500,- . så blir det vel opp til folk selv hva de vil gi. Solgte også et ef-s 55-250 mm IS, det var satt til høysbydende over 2000, gikk for 3000 men da fikk han solblendern med Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk du 800 spenn for det objeektivet - lurer på om du sover bra om natten.. Samme tenkte jeg. Får man full salgspris for et "brukt" kit-objektiv har man gjort en skikkelig god deal... eller fortalt en fiskeskrøne. Nå var det ikke brukt da og kun fakta var lagt ut da jeg solgte det på nettet, jeg hadde satt det til høyeste bud over 500,- . så blir det vel opp til folk selv hva de vil gi. Solgte også et ef-s 55-250 mm IS, det var satt til høysbydende over 2000, gikk for 3000 men da fikk han solblendern med Det finnes mange der ute som ikke sjekker ny pris på produkter, og blir revet med på auksjoner. Men 3 store for 55-250 er vel mer en den koster ny i butikk, inkl solblender. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 En ny, ubrukt Canon EFS 18-55 fra butikk, koster 800-1000 kroner. En ny 55-250IS koster rundt 2500, og solblender et par hundrelapper. Så vil påstå at Snekker'n fikk meget god pris for disse objektivene. Men det er jo ikke hans feil at folk ikke sjekker priser, og går "bananas" på auksjoner. Selv fikk jeg solgt en nær verdiløs Cosina 100-400 med en periodisk fokusfeil/FEE feil for 1800 kroner. Fikk på diverse tester på nettet blant annet 0,8 av 10 mulige poeng (og noen bittelitt mer positive). Jeg fikk objektivet gratis av min arbeidsgiver et par år tidligere da han ikke gadd å sende det til reparasjon. Dårlig samvittighet? Absolutt ikke... jeg satt minstepris til 2-300 kroner om jeg ikke husker feil, og opplyste til og med om at man fant mer informasjon om man søkte på nettet. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kjøpte en i butikk, men kjøpte den for en i familien som ville lære om foto... Holder meg nok til Nikon, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå