Gå til innhold

Hvor mange her på forumet har kjøpt 30D hos JP.

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle tro det hadde vært morsomt og vite hvor mange av dere her på forumet som har slått til på tilbudet til Japan Foto: 3990.- for 30D´n

Hadde dessverre kjøpt meg 400D en drøy måned før tilbudet så jeg får heller vente til det kommer en "50D" før jeg bytter.

Så vil kun de som har kjøpt 30D legge inn et svar her

Da blir det letter og finne ut hvor mange det er. :D

Skriv gjerne hvordan dere opplever kjøpet og kamera.

andre ting angående xxD kan dere sikker bruke den "Den store Canon 20D/30D/40D tråden for amatører til Snekkere´n".

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=910915

Jeg håper det er greit Snekker´n. :rofl:

Hilsen en som bare lurer på det. :hmm:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte et men ikke hos JP, jeg kjøpte hos MPX der fikk jeg det for 3998.-med objektiv, altså en krone billiger + et objektiv :cool:

Hadde egentlig planer om en 450D eller en etterfølger til Nikon D80, men siden 450D ikke var kommet og Nikon ikke opdaterte sin D80 ble det denne,så får jeg ha den til Canon kommer med 50D.

Det avgjorde i alle fall hvilket merke jeg falt ned på :)

Jeg håper det er greit Snekker´n.

Enhver står vel fritt til å lage de tråder en måtte ønske :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Får sikkert ikke alle som har kjøpt til å svare i tråden...

Uansett, jeg kjøpte på nett fra JP, oppgraderte fra 350D

Har fått brukt det litt nå, og er meget fornøyd. For min del blir det mest som en 350D på steroider; samme kamera men med bedre grep og brukervennlighet, bedre søker og litt bedre bildekvalitet. Gir nok ingen bilder som jeg ikke kunne tatt med 350D, men fotogleden har blitt litt større, og det er mindre kløning når jeg skal ta bilder :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har også kjøpt et EOS 30D hus, fra Japan Photo på Strømmen. Mitt forrige hus var et EOS 500, som jeg kjøpte på 5 år´s jubileét til Japan Photo. Prisen for det den gang, 1995, var 2.995,- m/EF 35-80mm III. Siden byttet jeg til EF 28-105mm 1:3,5-4,5, et objektiv jeg nå har startet opp med på det nye huset. Legger ved et eksempelbilde tatt med denne kombinasjonen.

post-153938-1204058551_thumb.jpg

TV:1/60 AV:4,5 ISO:100 FL:105mm Built in flash (info er borte i filen)

Siden jeg mangler vidvinkel, så er jeg en av de som står i den lange køen av "hva søren skal jeg velge da?". Har noe lyst på Canon EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, men S`n bekymrer meg. Kan kanskje like gjerne kjøpe Canon EF 16-35mm 2.8 L USM II med en gang, så har jeg et greit objektiv når fullformat kommer til husholdningspris. (.......drømme :innocent: )

--

eTrollet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...