Gå til innhold

Barnetv oppfordrar til drap!

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men kan du svare meg på hva som er forskjellen på "rasist-søppelet" og ekstremistmuslimer?

Ingen forskjell spør du meg!

Samme søppel!

Forskjellen nå til dags er vel at ekstremist muslimer sprenger seg selv i luften stort sett hver dag for å følge troen sin.

Lenke til kommentar

Dette er bare nok et eksempel på at muslimer i Norge (og andre steder) taler med to tunger. Utad er de "snille" og forsiktige, men egentlig er de noen manipulative, hjernevaskende monstre som ikke legger to pinner imellom for å drepe oss. Dette begynner å gå utover alle proposjoner og må snart bli stoppet!

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Da skal hvertfall jeg hjelpe til å få dem til å slutte, og jeg tror nok det er en god del andre som hadde vært med på det samme.

Så du vil ta muslimer som forsvarer seg, fremfor å ta rasist-søpplet?

Dine holdninger er særdeles skremmende og destruktive. Du er en voldshisser som enda ikke har skjønt at vold avler vold. Å ta til ordet for at muslimer skal bevæpne seg mot disse "farlige rasistene" er jo som å skyte mygg med kanon. Ikke bare er det som presisert tidligere et ikke eksisterende nynazist miljø i Norge, men de som er debatterer jo bare, å skriver foruminlegg. Nynazist miljøet har blitt knust ikke bare av politiet men av den vanlige mannen på gata, som ved å ta avstand og vise avsky fra miljøet hindret dets popularitet og spredning. På samme måte som tilhengere av en viss religion burde rydde opp i egne rekker, istedenfor å invitere "deres nynazister" til å holde foredrag på blindern (ref. Rana i MSS).

Til slutt vil jeg bare nevne at Islam og nynazisme ofte går hånd i hånd i holdninger og normer. Dette er annerkjent, og du vil nok finne mer ekstreme holdninger i ekstre muslimske miljøer enn i norske nynazistiske.

Lenke til kommentar

hmmm... såg den viddeon no, eg skjøna ikkje mykja av den, men eg vil ikkje tru det er så mange ungar som gidd å sjå på det babblet.

dei bør ikkje revurdere religionen som noken her sa, for den oppfordrar ikkje til religion ,noken berre tolkar det såleis.

dei burde derimot revurdere borne-TVen sin av to grunnar:

moralen, og det at det var kjedeleg.

hugsar når eg såg borneTV når eg var liten liksom, så gadd eg aldreg sjå lilly`s butikk, så då hadde eg ikkje fåt med meg noke dei sa der liksom.

same med dette borneTven

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
hmmm... såg den viddeon no, eg skjøna ikkje mykja av den, men eg vil ikkje tru det er så mange ungar som gidd å sjå på det babblet.

dei bør ikkje revurdere religionen som noken her sa, for den oppfordrar ikkje til religion ,noken berre tolkar det såleis.

hugsar når eg såg borneTV når eg var liten liksom, så gadd eg aldreg sjå lilly`s butikk, så då hadde eg ikkje fåt med meg noke dei sa der liksom.

same med dette borneTven

Unnskyld, men du er bra naiv etter min mening. Når Norge nettop hadde fått barne-tv, og vi hadde bare en kanal satt landets barn klistret til skjermen! Det skal jeg love deg at palestinske barn også gjør.

Lenke til kommentar

same med dette borneTven

Unnskyld, men du er bra naiv etter min mening. Når Norge nettop hadde fått barne-tv, og vi hadde bare en kanal satt landets barn klistret til skjermen! Det skal jeg love deg at palestinske barn også gjør.

det trur eg ikkje! ingen gidd å sjå på noke som er kjedeleg, kvifor skulle dei gjere det. eg er ikkje naiv eg er realistisk, desutan snaka dei jo så fort, at borna kan omogleg få med seg kva dei seier,.

Lenke til kommentar
Eneste måten å overleve er å ta til motmakt mot undertrykkerne. Sånn sett er det rart at muslimer i f.eks. skandinavia enda ikke har dannet hemmelige kampgrupper som kan "ta seg av" truende/voldlige nynazister og høyreekstreme. Men det kommer nok snart.

[...]

På lignende måte burde også muslimer i skandinavia gjøre, og derfor svare på rasistiske angrep ved å danne sine egne militante motaksjons-grupper.

[...]

Det er rett og slett merkelig at muslimene ennå ikke har dannet Self-defence-groups. Men etterhvert skjønner de nok hvor det bærer hen, og da vil de reagere.

Syns du også at hvite norske ungdommer i Oslo Øst burde danne militante militser pga. de opplever å bli ranet, banket, kalt rasistiske ting som "jævla potet" osv av rasistiske muslimske ungdommer? Mener du det er best at begge sider oppfordrer til drap og vold? Vet du hvem Ghandi og MLK var og metodene de brukte? Tror du at muslimer i Norge i dag har problemer med å overleve pga. et nærmest ikke-eksisterende nynazist/rasist-miljø? Hvor er det det bærer hen egentlig? Er det noe som tyder på at et slikt miljø er i vinden i Norge og kommer til å vokse de neste årene? Har du i det hele tatt noen som helst innsikt i virkeligheten eller går du bare på autopilot og spyr ut menneskefiendtlig dritt?

Lenke til kommentar

Jeg sier som Otto Jespersen sa for en stund siden, at muslimer som er imot all denne terrroren og propagandaen osv, må rope høyt og tydelig at de tar fullstendig 100% avstand fra denne type mentalitet og handlinger!

Hvis de bare hvisker og tisker om at de ikke er så veldig enig eller bla bla bla, og ikke egentlig sier det rett ut så alle i Norges land hører det, så får mange folk fordommer, sånn er det!

Om ikke muslimene står frem og knuser disse fordommene så vil fordommene bare vokse og vokse.. De må stå opp for seg selv de som ikke følger denne idiotiske tankegangen, og de må fortelle folk og vise dem at de er totalt imot dette!

Helt patetisk latterlig dette barnetv greiene, får nesten blod på tann av det.. Nå er det faen meg nok synes jeg..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Vi kan trøste oss med at alle tegninger og slemme ting er glemt av dem neste gang de får et jordskjelv i hodet/en tsunami/(fyll inn katastrofe her) som gjør at de trenger øyeblikkelig hjelp :) Hadde de hatt ryggrad, hadde de heller valgt døden enn å ta i mot nødhjelp av oss. Så det stikker nok ikke så dypt hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...