Gå til innhold

Barnetv oppfordrar til drap!

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De tar alle under en kam og tror at sånn er det i Palestina

Øh... men det ER jo faktisk slik i de palestinske områdene. Det er ikke feil å dømme palestinerne på bakgrunn av dette når det er dette de står for.

Begrep som å "dra over en kam", "generalisering", og "rasisme", brukes om alt mellom himmel og jord. Men det er jo ikke urettferdig å dømme folkegrupper for sine handlinger og holdninger når det gjenspeiler virkeligheten og majoriteten.

Dama foreslo nettopp at dette var kaninen ifra Donnie Darko :!:

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
De tar alle under en kam og tror at sånn er det i Palestina

Øh... men det ER jo faktisk slik i de palestinske områdene. Det er ikke feil å dømme palestinerne på bakgrunn av dette når det er dette de står for.

Begrep som å "dra over en kam", "generalisering", og "rasisme", brukes om alt mellom himmel og jord. Men det er jo ikke urettferdig å dømme folkegrupper for sine handlinger og holdninger når det gjenspeiler virkeligheten og majoriteten.

Dama foreslo nettopp at dette var kaninen ifra Donnie Darko :!:

Syns vi skal generalisere litt her jeg... De generaliserer jo oss... Dansker, Nordmen etc...

Mener at samme mynt skal gå tilbake. Jeg er møkk lei av å se de blåse opp ting som i utgangspunktet var en filleting.

Lenke til kommentar

Eneste måten å overleve er å ta til motmakt mot undertrykkerne. Sånn sett er det rart at muslimer i f.eks. skandinavia enda ikke har dannet hemmelige kampgrupper som kan "ta seg av" truende/voldlige nynazister og høyreekstreme. Men det kommer nok snart.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på når dette ødelagte folket skal komme seg opp på lik linje med oss andre. Det er ikke rart de henger så langt etter når de blir hjernevasket så tidlig som i barnetv-alderen. Blir oppgitt av å se på sånn dritt som det her, mister håpet om at de noen gang kan bli ett normalt folk når de er så ufattelig hyper-religiøse.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Eneste måten å overleve er å ta til motmakt mot undertrykkerne. Sånn sett er det rart at muslimer i f.eks. skandinavia enda ikke har dannet hemmelige kampgrupper som kan "ta seg av" truende/voldlige nynazister og høyreekstreme. Men det kommer nok snart.

Det er rart at ikkje danskane har lagd ein hemmelg liga som tar seg av dei galne muslimane.

Lenke til kommentar

Det er rart at ikkje danskane har lagd ein hemmelg liga som tar seg av dei galne muslimane.

Tror du ikke danskene sikkert har sine høyreekstreme og annet rasist-søppel som "tar seg av" det? I likhet med > norske rasister så har nok både svenskene og danskene hatt slike grupper helt siden 1980-tallet..

I den forbindelse kan man dra paraleller tilbake til den utbredte rasismen og jøde-hets som jødene opplevde fra rasister her i norden fra 1900-tallet og frem til WW2. Sannsynligvis samme type mennesker som stod bak dengang, som nå når det er muslimer som får gjennomgå.

Man kan forøvrig si mye om dagens Israel og jøder, men en ting skal de ha honnør for, og det er forståelsen av at det var viktig å ta igjen med rasister og de som stod for undertrykkelsen.

Grunnleggeren av den jødiske terror-gruppen Irgun, skjønte dette og dannet derfor militsgruppen Jewish Self-Defense Organization, som bestod av unge jødiske menn som skulle beskytte andre jøder i Russland mot antisemittiske opptøyer. På lignende måte burde også muslimer i skandinavia gjøre, og derfor svare på rasistiske angrep ved å danne sine egne militante motaksjons-grupper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Tror du ikke danskene sikkert har sine høyreekstreme og annet rasist-søppel som "tar seg av" det? I likhet med > norske rasister så har nok både svenskene og danskene hatt slike grupper helt siden 1980-tallet..

I den forbindelse kan man dra paraleller tilbake til den utbredte rasismen og jøde-hets som jødene opplevde fra rasister her i norden fra 1900-tallet og frem til WW2. Sannsynligvis samme type mennesker som stod bak dengang, som nå når det er muslimer som får gjennomgå.

Man kan forøvrig si mye om dagens Israel og jøder, men en ting skal de ha honnør for, og det er forståelsen av at det var viktig å ta igjen med rasister og de som stod for undertrykkelsen.

Grunnleggeren av den jødiske terror-gruppen Irgun, skjønte dette og dannet derfor militsgruppen Jewish Self-Defense Organization, som bestod av unge jødiske menn som skulle beskytte andre jøder i Russland mot antisemittiske opptøyer. På lignende måte burde også muslimer i skandinavia gjøre, og derfor svare på rasistiske angrep ved å danne sine egne militante motaksjons-grupper.

Du veit vell at dei fleste muslimar hatar oss....

det greine det komme berre til å gå utover oss.

Det blir skreve Andre verdenskrig ikkje WW2

Lenke til kommentar

Unnskyld?

Du sitter her og oppfordrer muslimer i skandinavia til å opprette militante aksjonsgrupper? Hva skal de aksjonere mot?

Mot at folk syns det er langt bak mål at regjeringen i et land bruker barne-TV til hjernevasking og oppfordring til terrorisme?

Mot at folk bruker ytringsfriheten sin til å tegne akkurat det de vil, på akkurat den måten de vil?

Nei, jeg stemmer for å blokkere all handel med Palestina. Da forstår kanskje folket der nede at de burde velge noen andre enn terrorister som ledere neste gang..

Lenke til kommentar
Unnskyld?

Du sitter her og oppfordrer muslimer i skandinavia til å opprette militante aksjonsgrupper? Hva skal de aksjonere mot?

Bl.a. mot søppel-folk & organisasjoner som dette; http://home.no.net/sspesial/partier/artikl...erkrigs-hx.html

Og hvis du leser hva som står i artikkelen, kan jeg si om det, -hadde noen truet mitt barn som skulle gå i 17-mai tog, eller slenger bombe inn i moskeen der jeg var, ville jeg selvsagt tatt igjen med samme midler. Det er rett og slett merkelig at muslimene ennå ikke har dannet Self-defence-groups. Men etterhvert skjønner de nok hvor det bærer hen, og da vil de reagere.

Lenke til kommentar

Hvor representativt er dette for den norske befolkningen? Og hvor mye mer søppel er dette enn ekstremister som handler i "Allahs navn"? Det er akkurat like mye søppel begge deler.

Nynazistmiljøet i Norge er i praksis ikke-eksisterende, spesielt når det kommer til fysiske handlinger.

Jeg skal love deg at hvis muslimer samler seg og starter med terror i Norge bli det nok furore og borgerkrig, tror jeg. Da skal hvertfall jeg hjelpe til å få dem til å slutte, og jeg tror nok det er en god del andre som hadde vært med på det samme.

Lenke til kommentar

For det første, det er skremmende at dette foregår. Men at dette kommer som et "sjokk" på politikere som Siv Jensen er mer skremmende. Hvilken ignorant verden lever de i? Barn blir indoktrinert og lært opp til å drepe flere steder i verden og det er ikke akkurat noe nytt fenomen. Det er jo også et av de viktigste fundamentene når det gjelder rekruttering av nye terrorister. Dette burde jo være allmenn kunnskap og ikke noe sjokkerende i så måte.

At man bør reise seg og bekjempe denne grove uretten som blir begått overfor palestinske barn er helt klart. Men jeg er redd resultatet heller blir en lynsjestemning som også rammer barna, fremfor et ønske om å redde ungene fra de psykologiske overgrepene de systematisk blir utsatt for.

Fred, stabilitet og kunnskap er det som kan bekjempe dette. Akkurat som det bekjempet hjernevaskingen vårt eget samfunn ble utsatt for i skolen i forrige årtusen. Dette er gammelt nytt, barn blir utsatt for slike overgrep flere steder i verden. Men vi har som samfunn reagert med ignoranse og likegyldighet. Nå som barna blir lært opp til å ramme oss, så med ett bryr vi oss. Jeg oppfatter det som at vi er mer opptatt av egen ve og vel, fremfor ønsket om å hjelpe barna som her er ofrene. La oss endre litt fokus, ber jeg nå instendig om.

Forhåpentligvis blir jeg ikke likvidert av palestinske barn og kaniner fordi jeg så sterkt jobbet for at karikaturtegningene skulle bli tillatt på forumet.

Lenke til kommentar
Nynazistmiljøet i Norge er i praksis ikke-eksisterende, spesielt når det kommer til fysiske handlinger.

En muslimsk Self-Defence-Group kan selvsagt ikke nøye seg med å ta kun de som kaster selve dynamitten. Man må også sørge for å "ta ut" de som ligger bak å støtter. Akuratt som Bush i krigen mot terror ikke nøyer seg med å ta kun bombemannen, men også går etter de som 1)støtter økonomisk, 2)støtter ideologien, 3)gir de husrom, 4)hjelper de å spre budskapet, osv., -slik må også muslimene aksjonere.

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar

Hvis ekstremistmuslimer og nynazister krangler seg imellom bryr meg ikke, da jeg ikke liker noen av dem.

Hvis det går ut over folk som er uskyldige, som hvis en gruppe i Norge hadde sprengt en bombe et eller annet offentlig sted hvor det gikk ut over sivile, ville jeg reagert uansett hvilken av gruppene det var.

Men kan du svare meg på hva som er forskjellen på "rasist-søppelet" og ekstremistmuslimer?

Lenke til kommentar
For det første, det er skremmende at dette foregår. Men at dette kommer som et "sjokk" på politikere som Siv Jensen er mer skremmende. Hvilken ignorant verden lever de i? Barn blir indoktrinert og lært opp til å drepe flere steder i verden og det er ikke akkurat noe nytt fenomen. Det er jo også et av de viktigste fundamentene når det gjelder rekruttering av nye terrorister. Dette burde jo være allmenn kunnskap og ikke noe sjokkerende i så måte.

At man bør reise seg og bekjempe denne grove uretten som blir begått overfor palestinske barn er helt klart. Men jeg er redd resultatet heller blir en lynsjestemning som også rammer barna, fremfor et ønske om å redde ungene fra de psykologiske overgrepene de systematisk blir utsatt for.

Fred, stabilitet og kunnskap er det som kan bekjempe dette. Akkurat som det bekjempet hjernevaskingen vårt eget samfunn ble utsatt for i skolen i forrige årtusen. Dette er gammelt nytt, barn blir utsatt for slike overgrep flere steder i verden. Men vi har som samfunn reagert med ignoranse og likegyldighet. Nå som barna blir lært opp til å ramme oss, så med ett bryr vi oss. Jeg oppfatter det som at vi er mer opptatt av egen ve og vel, fremfor ønsket om å hjelpe barna som her er ofrene. La oss endre litt fokus, ber jeg nå instendig om.

Forhåpentligvis blir jeg ikke likvidert av palestinske barn og kaniner fordi jeg så sterkt jobbet for at karikaturtegningene skulle bli tillatt på forumet.

Hadde det vært så enkelt dotten. Hvordan kan vi bryte inn og si at dette er lov og dette får du ikke lov til. Og slik skal du oppdra dine barn? Så lenge de bor i der de bor og blir oppdratt i islams tro der foreldrer er ekstreminister så blir dette vanskelig.

Jeg er helt enig i din tanke, men ser det heller som mer umulig.

Selv så tror jeg at de har mye irritasjon på de vestlige handlingene kombinert med mye sjalusi på hvordan vi lever og dermed så burker enkelte religionen for alt den er verd. De bruker religionen som håp og rettferdighet.

Skal ikke mange år tilbake hvor vi hadde dårlig økonomi og bibelen var veien.

Slik den moderne verden fungerer i dag så bør religion ikke være pålagt noen og heller ikke bli matet/prakket på noen ufrivillig. Men så langt har vi ikke kommet selv engang enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...