Gå til innhold

Barnetv oppfordrar til drap!

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne likt å hørt noen muslimer her i Norge,hva de har å si om dette. For har de like "sterke meninger " som de på Barne-TV så, har vi et stort problem. Men på en måte så er jeg litt overasket hadde heller forventet dette av et annet muslimsk land.

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Lære "dessa folka" en lærepenge snart? Hva mener du med det?

Eg meinar å blokere handel og ikkje gi dei pengestøtte.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
det er jo ikke alle muslimer som blir sur, tvert i mot, pappa er fra pakistan og han synes det bare er morsomt han, men så har han bod i norge over 25 år

Hva mener du? Synes faren din at det er morsomt når Hamas hjernvasker og oppfordrer småbarn til drap på dansker? Og han har bodd her i 25 år?

Lenke til kommentar
Eg meinar å blokere handel og ikkje gi dei pengestøtte.

Hmm... Kanskje vi kan drukne barna deres i kloakk etterhvert.

"Sewage water is filling the streets surrounding the station and flooding nearby houses.

The stench is unbearable.

Tenants in ground floor flats were forced to move in with neighbours on higher floors. People are now using sand bags to absorb the sewage water which continues to seep into their houses.

The amount of children who have been taken ill has increased considerably. Cases of diarrhea are mounting by the day. Even now, children continue to play outside amongst the raw sewage – where else can they go?"

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/411...2280FCCA800.htm

Lenke til kommentar

Islam - Verdens mest fredligste og pasifistiske religionen som noen gang har eksistert. :yes:

De burde virkelig revurdere religionen sin altså, når det står tydelig at man ikke skal drepe et annet menneske, i Koranen. Men så prøver vel alltid mennesker å finne smutthull i slike tekster.

Forby religion nå!

Lenke til kommentar
Kubin: God dag man økseskaft?

Nei... Det at kloakkvannet flyter fritt er et resultat av forsøkene på å "gi dem en lærepenge" gjennom å straffe dem kollektivt, blokkere slik at de ikke får nok diesel / elektrisitet til å håndtere kloakken.

Her blir det foreslått mer av det samme.

Lenke til kommentar

Først og fremst går det en stor lattis fra meg til de anti-dansk folka som skrev manuset.. Som allerede nevnt av Bjørn_Ole bør de seriøst revurdere religionen sin. Men jeg må si at flere her i tråden generaliserer noe så sykt. De tar alle under en kam og tror at sånn er det i Palestina.. Dette er ironisk nok akkuratt det som skjedde når muhammedtegningene kom ut. Bare da var det muslimene som tok Norge, Danmark og alle land som publiserte tegningene under en kam. De regnet med (som i denne tråden) at alle i vårt land delte samme synspunkt osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...