Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heisann, i går dødde min forsterker ut og jeg har en mistanke om at ett av rørene er ødelagt. Er det noen måte å se eller eventuellt måle om røret er ødelagt?.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Er røret hvitt i toppen, er ikke det en måte å se om de er ødelagt? Er ikke sikker selv. edit:skrivetull, igjen Håper det er andre som kan svare. Endret 26. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vet ikke, håper det er noen som kan svare på dette, trenger svar fortest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 vel du hører hvis det begynner å bli ødelagt og forsterkeren oppfører seg rart. så du vet egentlig om røret er gåen. de slutter også og lyse... hvor lenge har du hatt dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hvor lenge jeg har hatt dem. Men det er ikke lyd i forsterkeren lengre og det er heller ikke lys i noen av rørene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvis alle røra plutseleg har slutta å lyse er det nok mest sansynleg noko før i kretsen som har streika. Lettaste måten å sjå om eit rør begynnar å ta kvelden på er når det gløder blått. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hvor lenge jeg har hatt dem. Men det er ikke lyd i forsterkeren lengre og det er heller ikke lys i noen av rørene. Er det lys noen steder i det hele tatt? (hvis ikke, kan det være sikringen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå