Betenkt Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) I dag ville ikke maskinen logge meg inn på MSN lenger. Kjører feilsøk og får beskjed om at det er noe galt med Gateway. Klikker reparer men dette hjelper ikke. Så oppdager jeg et spørsmål om feilrapport-sending angående Layer Gateway Application. Hva er dette? Er det mulig å fikse det? ipconfig forteller meg at maskinen har gateway i orden, og torrent-nedlasting samt internett ellers fungerer (i alle fall Firefox. Har ikke testet IE) Begynte å bruke VMware Workstation til en del Linux partisjoner i helgen. Disse bruker bridged-connection, vet ikke om dette kan være årsaken, likevel merkelig å få problemer så lenge etterpå. Allerede prøvd å restarte maskinen et par ganger, samt dra ut og inn power på router. OS: Windows XP SP2 MSN klient: Windows Live Messenger Versjon 2008 (build 8.5.1302.1018) Maskin: Dell Inspirion 9400 EDIT: Kan legge til at ingen andre maskiner på nettverket har samme problem. Endret 26. februar 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Msn funker ikke her heller. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 min msn er oppe nå, var nede lenge i stad. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har ikke kunnet logge på msn på mobilen, pc hjemme eller laptop på skole. De andre i klassen kom heller ikke på. Virker som de har problemer. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det stemmer Jeg kom inn på msn etter noen forsøk, samma gjorde ei jeg kjenner (som ikke bor her). Endret 26. februar 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hmm.. merke litt problemer før også =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå