lobfredd Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor kan jeg ikke bruke PM funksjonen? Det kommer bare: Du har ikke tillatelse til å bruke meldingsfunksjonen på dette forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg opplever en feil som muligens kan være relatert. Jeg får ikke brukt bloggen. Ingen mulighet for å lage nye innlegg eller kommentere andre sine innlegg. Og trykker jeg på blogg-innstillinger får jeg beskjed om at Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp.Feilen var: The board administrator has not authorised you to create Blogs Har prøvd å sende PM til en av drifterne uten å få svar. Kanskje jeg kan få hjelp her? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dersom du trykker her og ser under Personlig Messenger-valg, den står vel ikke som deaktiver = ja? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Dersom du trykker her og ser under Personlig Messenger-valg, den står vel ikke som deaktiver = ja? Jo, Takk! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg