Gå til innhold

Kondomer og svindel!

L4r5

Anbefalte innlegg

Hei. For noen uker siden var det en kis i 9. klasse på skolen som svindlet meg for 5 kr. Jeg var litt hyp på noen kondomer som jeg kunne teste og jeg fikk tilbud om 3 kondomer for 5 kr. På denne tiden visste jeg ikke at en kunne få gratis kondomer hos helsesøster og bet på kroken. Noen dager senere da jeg stolt la fram min beretning for en kompiss sa han at jeg hadde blitt svindlet og fortalte dette om helsesøster. Jeg har spurt om jeg kan få pengene igjen, men har ikke fått det. Nå kommer dere inn. Hva bør jeg gjøre for å få pengene mine igjen? OBS! Viss du Carlsen leser dette så vet du at du ikke kan holde på pengene lenge.

Instant classic! :wee:

Fem kroner for tre kondomer er egentlig en grei deal det med dagens kondom-priser forresten.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formålet med denne kategorien er ikke å henge ut brukere. Det er å more seg over utsagn på forumet. Om det i utgangspunktet dreier seg om trolling eller ikke har mindre betydning for underholdningsverdien og er dermed ikke så vesentlig.

Siden folk ikke kan la være å spekulere i posterens identitet og tillegge vedkommende motiver for den opprinnelige posten så forsvinner underholdningsverdien og det blir bare drittslenging tilbake. Det kan vi klare oss uten, så derfor stenges tråden.

Reaksjoner tas som vanlig på PM.

Edit: Slettet en del poster.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...