L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hei. For noen uker siden var det en kis i 9. klasse på skolen som svindlet meg for 5 kr. Jeg var litt hyp på noen kondomer som jeg kunne teste og jeg fikk tilbud om 3 kondomer for 5 kr. På denne tiden visste jeg ikke at en kunne få gratis kondomer hos helsesøster og bet på kroken. Noen dager senere da jeg stolt la fram min beretning for en kompiss sa han at jeg hadde blitt svindlet og fortalte dette om helsesøster. Jeg har spurt om jeg kan få pengene igjen, men har ikke fått det. Nå kommer dere inn. Hva bør jeg gjøre for å få pengene mine igjen? OBS! Viss du Carlsen leser dette så vet du at du ikke kan holde på pengene lenge. Instant classic! Fem kroner for tre kondomer er egentlig en grei deal det med dagens kondom-priser forresten. Endret 26. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så hvis jeg "later" som at jeg er en player på sykesøsters kontor, så kan jeg bli rik på å selge kondomer som jeg får gratis? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg som solgte dem til ham^^ Men han krever pengene tilbake, uten at jeg får kondomene-.- Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dere kan jo alltids sloss om det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Bare husk å ta med Burn til han hvis han taper. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bare husk å ta med Burn til han hvis han taper. LOL. epic Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Husk å ikke trolle, det er viktig. =))))) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bare husk å ta med Burn til han hvis han taper. LOL. epic Haha, så mye morsomme ting som skrives på internett Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dere er klar over at han som laget den orginale posten (og burn for den del) bare gjør det for å være morsom, og for å bli et gullkorn? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dere er klar over at han som laget den orginale posten (og burn for den del) bare gjør det for å være morsom, og for å bli et gullkorn? Han gjør ikke det. Jeg kjenner fyren, og ja... Han er seriøs! Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Enten er dere to sammensvorne, eller så vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke om fyren. 5kr... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bare husk å ta med Burn til han hvis han taper. LOL. epic Haha, så mye morsomme ting som skrives på internett Henviser deg til denne som er "Epic" iom. at det er ting som skjer i flere tråder (=stort) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Formålet med denne kategorien er ikke å henge ut brukere. Det er å more seg over utsagn på forumet. Om det i utgangspunktet dreier seg om trolling eller ikke har mindre betydning for underholdningsverdien og er dermed ikke så vesentlig. Siden folk ikke kan la være å spekulere i posterens identitet og tillegge vedkommende motiver for den opprinnelige posten så forsvinner underholdningsverdien og det blir bare drittslenging tilbake. Det kan vi klare oss uten, så derfor stenges tråden. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Edit: Slettet en del poster. Geir Endret 6. mars 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg