m79 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 dette lurer jeg på :-) noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hva med å beskrivelse hva du er ute etter...?? Du bør lese rettningslinjene for tråden før du lager et nytt tråd/emne. Linky Velkommen til forumet Endret 26. februar 2008 av Adda Lenke til kommentar
m79 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva med å beskrivelse hva du er ute etter...?? Du bør lese rettningslinjene for tråden før du lager et nytt tråd/emne. Linky Velkommen til forumet Jeg visste ikke om alle disse retningsliljene,gitt.. Ville bare ha svar på om noen hadde prøvd disse mobilene og om erfaringene rundt dem? :-) Trodde visst det kom greit frem, jeg! .... hmmm... sånn kan det gå :-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Begge er utrolig gode telefoner. Jeg gav dem terning 5 begge 2. G800 er en mye finere telefon enn N95, men innholdet i N95 holder nok av en høyere standard. Jeg endte med å selge min G800 da jeg ikke var fornøyd med kameraet. Ser i en senere test at bla xenon blitsen er utrolig svak og gir ikke den hjelpen som er nødvendig Uansett et vanskelig valg der jeg egentlig anbefaler begge 2 alternativet er å ha litt is i magen og vente på nye telefoner som er i ferd med å dukke opp :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå