Applebee Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om dette er rett plass å plasere en slik tråd, men la gå! Gitaren er tross alt til Ps3 Det jeg tenkte meg var at om det muligens går an å lage tråd til Ps3 gitaren, for er det noe jeg hater , er det å bytte batteri! Uansett hvor lenge de varer, er de irriterende å bytte! Derfor har jeg mye kabel og usb`er til over! Så det jeg egentlig tenker på å prøve er å klippe av tråden til mottakeren, åpne gitaren og koble kabelen inni gitaren og lage et hull den kan gå ut av til Ps3`en! Tror noen her dette er noe å satse 1stk Gibson GH3 gitar på? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Uten å sitte med dyptgående info om elektronikken i GH3-gitaren så vil jeg vel si at det høres ut som et rimelig risikabelt og vanskelig prosjekt.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 kabelen inni gitaren og kabelen inni mottakeren er muligens ikke like.. er litt far fetched spør du meg.. Mottakeren har muligens en type krets som er spesiell for å motta, og gitaren en som bare sender.. ikke vet jeg.. mulig at kablene i gitaren er svært tynne og.. i tillegg skal du finne ut hvor du må lodde inne i gitaren uten å lage helvete.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hadde det ikke vært enklere å bare feste kablene på batterifjærene? Det eneste du må sørge for da er den rette spenningen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hadde det ikke vært enklere å bare feste kablene på batterifjærene? Det eneste du må sørge for da er den rette spenningen. Jepp, med ei 3V DC straumforsyning som leverer minst 32mA så skal det gå bra. Det er to 1.5V-batteri i serie som til saman utgjer 3VDC. Det står på klistremerket på gitaren og. Endret 26. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hadde det ikke vært enklere å bare feste kablene på batterifjærene? Det eneste du må sørge for da er den rette spenningen. Jepp, med ei 3V DC straumforsyning som leverer minst 32mA så skal det gå bra. Det er to 1.5V-batteri i serie som til saman utgjer 3VDC. Det står på klistremerket på gitaren og. Ja, har hatt mye om strøm på skolen nettop, men kan nok ikke kalle meg selv noe "ekspert" på faget! Men må jeg ikke da ha en transformator som tar inn det USB`en gir ut og leverer ut 3V med 32mA? Ergo transformator: Input: 5V 500mA Output: 3V 32mA Endret 27. februar 2008 av Applebee Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 USB? Du skal altså ha gitaren til å kjøre på USB? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 USB? Du skal altså ha gitaren til å kjøre på USB? Ja ,eller eventuelt på en kontakt! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kanskje litt off topic, men du får spesial batterier til Guitar hero som du lader via usb porten på PS3.. Linky linky Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Kanskje litt off topic, men du får spesial batterier til Guitar hero som du lader via usb porten på PS3.. Linky linky Tøft! Takker for tipset Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tror dem skal få det inn på diverse spillbutikker snart ihvertfall, jeg fikk min fra Game i Drammen/Krokstadelva (Buskerud Storsenter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå