Hotel Papa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Var innom verksted i dag etter at jeg merka en mystisk brun stråle under panseret mitt forrige uke. Vi fant ut av at det nok var vannpumpa som er gåen da det ikke eksisterte mer kjølevæske i bilen og pga det rant ut over det ene hjulet hvor en reim sitter. Sikkert litt dårlig forklart, men jeg har ikke så mye peiling på biler hehe. Anyway, er det dyrt å få skifta en sånn vannpumpe? Bilen er en Mitsubishi Spacewagon 95'. Gått rundt 178 000 hvis noen lurte. Er dette noe som vil gå en eller annen gang, eller er det ofte en årsak til at den ryker? -Evenrud Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) En ny koster ca 600-800kr. Til min bil var det vel ca 650kr (MR2). EDIT: dersom det er en 1,8 du har så koster den 947kr på Mekonomen. 1016kr til en 2liter (begge bensiner). Endret 26. februar 2008 av jij1984 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette er en slitedel og det er helt normalt at den ryker,hvor lenge de holder vil variere fra bil til bil men det er vel kanskje fortsatt den fabrikkmonterte pumpa på din bil. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror du må av med reg.reima. Mulig du må løsne servopumpa også. Husk og få med o-ringen som sitter i bakkant av pumpa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå