Lampen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hei dere. Jeg har et gammalt kamera som jeg gjerne skulle bytta ut. trenger et kamera som ikke er altfor dyrt tar gode bilder og sånt. noen som kan anbefale noe helst ikke over 3000kr Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kompaktkamera du er ute etter, eller et billig speilrefleks? Du bør være litt mer presis når du ber om hjelp. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 hm.jeg veit ingen ting om kamera. Men speilrefleks høres spennende ut. kan noe vennligst forkalre forskjellen=? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 3000? Du kan følge denne linken for å få en liste over brukte speilrefleks-kameraer. Men jeg er litt usikker på om du er rusta til å handle i bruktmarkedet, for mange av kameraene der er veldig overpriset. Folk har tenkt at "jeg betalte 8000 for dette for to år siden, så nå selger jeg det for 4000". Folka som selger er ikke nødvendigvis klare over at man får et like bra kamera til 4000 i dag, helt nytt.. Du BØR finne et brukt 350D-kit til 3000. Det er et greit kjøp. Nikon D50 er også et greit kjøp. Pentax K100D likeså. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du BØR finne et brukt 350D-kit til 3000. Det er et greit kjøp. Nikon D50 er også et greit kjøp. Pentax K100D likeså.Ellers er Samsung GX-1L til 2999,- nytt fra JapanPhoto også en god deal. Objektivet er bedre enn både 350D og D50-kitobjektivet, det er samme objektivet som følger med K100D. Legg på 500 kr, og du får med et absolutt godkjent teleobjektiv også. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Yessda. Surfa innom Japan Photo, og fant den ikke under "speilrefleks" så jeg trodde den var utsolgt. Men så er den jo under "røverkjøp".. Lampen: Samsung GX-1L er det nye kameraet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå