Gå til innhold

Enkelt installere et komplett theme i Gnome

Anbefalte innlegg

Jeg er max n00b i Linux, trenger hjelp til å installere en komplett theme, med icons, bakgrunn og alt som hører med.

Jeg har prøvd meg litt rundt på gnome-art.org, men får det aldri like pent som på screenshotsa til de som legger ut egne themes. Noen tips på hvordan dette kan gjøres så enkelt som overhodet mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare åpne "utseende" under system - brukervalg.. ta tak i filene du har lastet ned og dra og slipp dem over vindu. de instaleres selv og du kan bruke dem.

Som skrevet over, kan du nok være at du må konfe dem litt. Men, har du installert Ubuntu/Linux er dette bare noe du må regne med noen ganger ;)

Lenke til kommentar

Ja, den så veldig spennende ut.

Som sagt, jeg er linux n00b så jeg tror jeg klarte å ødelegge kernelen eller noe ifm noen oppdateringer. Nå får jeg opp denne kjipe kommandoen ved oppstart:

BusyBox v1.1.3 (Debian 1:1.1.3-2ubuntu3) Built-in shell (ash)

Enter 'help' for a list of built-in commands.

/bin/sh: can't access tty; job control turned off

(initramfs)

Får ikke gjort annet enn å kjøre noen enkelt kommandoer. Men takk for svar, skal prøve meg fram når jeg kommer meg inn i Ubuntu igjen.

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Hender at jeg også kommer til BusyBox i stedet for å boote fra riktig partisjon. Jeg har aldri funnet ut grunnen, men jeg regner med det er en eller annen bitteliten bug. Boote 2-3 ganger, så kommer det seg.

SATA-diskene mine bytter også /dev/sd* bokstav hele tiden, har måttet gå over til å bruke UUID. Irriterende.

Nuhvel, nok off-topic :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...